Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne sælge mine egne vare, hvordan gør jeg det bedst?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lavet diverse læderhåndværk i et godt stykke tid nu, og jeg kunne godt tænke mig at leve "lidt" af det.

Hvordan gør jeg bedst? 

Skriver jeg bare en mail til en webshop?

Går jeg bare ned i en butik og siger hej?

Jeg kan ikke modtage uanede mængder af ordre, alt er håndlavet og materialet og læderet bliver nøje udvalgt af mig - so far har jeg lavet på bestilling, så der har altså været nogle dages produktionstid. Det kan selvfølgelig ændres. 

Her er få billeder af nogle af mine ting

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise,

1) Hvem er dine kunder?
2) Hvor giver det mest mening, at komme i kontakt med dine kunder?

Jeg har to skønne mennesker i mit netværk, som netop har startet www.10trendies.dk -  Ved de stadig søger efter spændende produkter. Giv mig et vink, så sætter jeg dig gerne i kontakt med dem.

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Mine kunder har so far været alt imellem 20-45 vil jeg tro. Men det varierer nu meget. 

Hvor giver det mest mening... puha... den er svær... det jeg producerer er jo ikke noget du får for en slik - så det giver nok ikke mening at det skal være på en "discount" side. Jeg ville nu nok heller ikke være intresseret i at sælge der. 

Tøjbutik. I deres accessories afdeling måske...

Øhm. Okay. Vink :) 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Jeg synes rigtig godt om dine produkter, og hvis jeg drev en webshop med den slags produkter, ville jeg meget gerne føre din produktlinje.

Jeg er overbevist om der findes indtil flere webshop-ejere som kunne være interesseret i dine produkter - det er blot at tage kontakt til dem :-)

Start evt. med en google søgning på produkter der ligner dine og kontakt herefter de virksomheder som fører dem. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise.

Super fede produkter, kan rigtig godt li' dine butterflies, kunne være man skulle bestille sådan en ;).

Jeg tænker lidt; om du evt, selv kunne være interreseret i at lave din egen webshop? 
ingen koding eller noget af det ''IT snak'' :) ?

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Det skal du være velkommen til. De står til den nette sum af 280,- og der hører selvfølgelig en læderrem med os. Du kan enten få remmen i standart størrelse, eller få lavet en til dine egne mål, hvis du sender dem. 
Du kan os få stampet dine initialer ind i den til en merpris af 55,- 

Jeg har andre designs, dem har jeg bare ikke fået taget billeder af endnu.

Fragt er inklusiv :)

Du giver bare besked hvis det er noget. 

Jeg er ikke super interesserert i at drive min egen webshop. Det vil kræve for mange timer bag skærmen for at få den optimeret, få oprettet diverse ting og sager, et gigantisk SEO arbejde osv. 

Jeg vil helst være fri, og lave det jeg elsker, og er bedst til. 

Hellere lade dem, som er gode til det, og som elsker den del af arbejdet tage sig af det. 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Har du overvejet www.Etsy.com?  Der sælges mange fine ting - Så bliver du også international med det samme :) niveauet syntes højt og det er for varer som dine der kan "customizes". Jeg har ikke selv prøvet at sælge noget derinde, men tænker at det er væsentlig mindre omfattende end at drive sin egen webshop.

Pøj pøj/A

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise,

Godt spørgsmål. Det første jeg tænker er Kasi-Jesper-metoden. :-) Altså du går bare ned  i de forskellige butikker og viser dine varer frem. Så får du en masse god tilbagemelding fra dem.

En lidt listig tanke om nye kunder kunne være skomagere/nøglebutikker, hvor de sælger en masse til at vedligeholde læder - der kunne dit etui til dankort måske være meget relevant?

Hvis du er ny i salg, skal du være velkommen til at besøge min blog Salg for IKKE-sælgere www.salgforikkesaelgere.dk , hvor du kan få en masse gratis og konkrete tips til, hvordan du får succes med dit salg.

Mvh

Henrik 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise, 

lækkert skind, men du bør nok være mere omhyggelig med finish af kanter. Ud fra billeder og det ser ud som om læderets tykkelse ikke er jævnt. Har du en maskine til at justere tykkelse, ellers bør du nok anskaffe sådan en. 
Som svar til hvor du kan sælge og jeg vil anbefale du går direkte til slut brugeren. En web side er nok nødvendig, den kan være simpel uden en masse seo. Så længe du selv er aktivt ude og guide kunder til siden, evt også gennem FB. Aktivt salg kan være markeder, julen står for døren. Der er masser af julemarkeder hvor du relativ billigt kan sætte en lille bod op. Eller prøv at finde firmaer som kunde, du banker firma navn i og de kan bruge eksempelvis kredit kort holder som 'end of year gift' til deres gode kunder.

Det at finde forhandlere tror jeg ikke du kommer langt med så længe en butterfly koster 280 kroner. Du skal regne med at en forhandler ganger op til 3 inklusiv moms og så koster en butterfly tæt på en tusse;) Muligvis du kan finde mindre special butikker med mindre avance

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)