Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"støttepædagog" til opstart af wordpress website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 4330 Hvalsø
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kunstner og søger hjælp til oprettelse af en ny website i WordPress, jeg har allerede et eksisterende website, men den er i Adobe Golive hvor jeg selv har lavet alt, men den kan ikke bruges på nye opdateringer på min Mac. Det virker lidt uoverskueligt at komme i gang på rette måde med WordPress så jeg har brug for en ”støttepædagog” som kan hjælpe mig med at komme igang - at få opsat en skabelon, som jeg selv kan arbejde videre med, og en jeg kan konsultere undervejs hvis det bliver nødvendigt (det gør det jo nokJ)

 

Jeg har brug for finde ud af følgende til at starte med:

 

1) at lave en  template /tema eller finde en som som er i en dansk version, responsiv, god kodekvalitet, dokumentation, support

 

2) enkelt design som kan vise billeder i thumbnail og i forstørrelse med pile,  så man kan bladre

 

3) mulighed for nem vedligehold, opgradering og tilføjelser

 

4) gode muligheder for at ændre farver og fonte og design på siden

 

5) vil helst lave den nye i wordpress færdig, inden den skal lægges ud på nettet og erstatte den nuværende

 

Så hvis nu jeg kunne komme i gang med lidt hjælp J jeg er ikke rig, så hvis der kunne findes en billig ordning, eller noget med gensidig hjælp/udbytte (jeg er bla. en god handyman) så det kan holdes på et overkommeligt leje.

Gerne hjælp fra Lejre, Hvalsø, Roskilde, Holbæk evt. Kbh. området, med mulighed for at kunne få en lektion ved et skrivebord. (mit?)

Håber der sidder en venlig sjæl derude, som synes det kunne være en overkommelig opgave

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørn 

Det kan være vi kan finde dig en passende løsning til dig. 

Hvis du vil smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer, så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dine behov og ønsker, og derudfra måske finde et passende setup. 

Håber på at høre fra dig :)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)