Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er nemmest? Prestashop vs Wordpress

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig bruge et system der er udviklet til blogs, som (professionel)shop, jeg ville derimod vælge et shopsystem. 
Der er vel heller ingen der vil bruge prestashop, magento eller et andet shop system, hvis man vil oprette en blog.

Er du ikke specielt teknisk stærk, skal du under alle omstændigheder have en programmør ind over en gang i mellem. Ellers ender du med et forældet system fyldt med sikkerheds huller.

Så vælg nu et shop system, hvis du vil drive en webshop :) 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har den store viden inden for emnet er wordpress helt klart nemmest at starte med.

Jeg bruger shopify, og det er nu også super nemt, og konvertere godt.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan-D:
Jeg ville aldrig bruge et system der er udviklet til blogs, som (professionel)shop, jeg ville derimod vælge et shopsystem. 
Der er vel heller ingen der vil bruge prestashop, magento eller et andet shop system, hvis man vil oprette en blog.

 Wordpress plus Woocommerce webshop system er installeret på over 20% af diverse webshop, som man må betegner det, som et professionel webshop system, og man kan opload mere en 10000 varer uden begræsninger. Alle betalings løsninger har plugins til Woocommerce og e-economic.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan-D:
Jeg ville aldrig bruge et system der er udviklet til blogs, som (professionel)shop, jeg ville derimod vælge et shopsystem. 
Der er vel heller ingen der vil bruge prestashop, magento eller et andet shop system, hvis man vil oprette en blog.

Som jeg har skrevet før, ja så Wordpress i sin tid tid startet som blog system, men med tiden er det blevet udviklet meget, og der findes tusinder af plugins, som tjener forskellige formål. Wordpress er ikke noget problem at bruge til shop, men som så mange andre debatter, er det ved udvikle sig til en "religionskrig" om de forskellige systemer, nogen kan lide det ene og nogen kan lide det andet. Vores forudsætninger er jo forskellige, og for nogen er Prestashop SYSTEMET, og for andre ikke. Det vigtigste er at man finder det system man kan bedst med, ellers bliver det op ad bakke, at skulle arbejde med. Jeg vil dog påstå...uden at have konkrete beviser for det, at Wordpress har den højeste indlæringskurve, og at de fleste dermed hurtigere bliver fortrolige med Wordpress.

For sjov skyld googlede jeg "Wordpress", og faldt over en undersøgelse lavet i august 2013. På en TOP 10 MILLIONER over websites, var næsten 1/4 lavet i Wordpress....det kan ikke være helt tilfældigt.

Iøvrigt....hvis man kan bruge det til noget, så har Wordpress været næsten dobbelt så længe på banen som Prestashop

Jeg tror at jeg vil give det råd, at prøve noget forskelligt af...Held og lykke med det.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)