Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent til det A-meldingen i Norge søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter en, jeg kan købe som konsulent til følgende opgave:

Fra 1. januar skal alle, der har ansatte i Norge rapportere løn m.m. ind elektronisk (A-meldingen). En af måderne at gøre det på, er at logge på Alltinn.no og siden uploade en XML-fil med alle detaljer. Jeg skal lave/programmere disse XML-filer ud fra et skræddersyet lønsystem. Problemet er, at det er så godt som umuligt at finde frem til de præcise specifikationer. Derfor søger jeg efter en/nogle, der har erfaringer/viden med sådan en løsning, og som jeg kan hyre. Ikke til t lave løsningen, men til give instruktion/demonstration. Gerne en konsulent i Norge selv.  

Online intuitiv planlægning med Group Planner

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pc-gram.

Jeg har 15 års erfaring i at grave specifikationer frem i Norge, bl.a. fra VPS, Oslo Børs og Brønnøysundsregistrene. Jeg vil nok godt kunne finde denne og samtidig give dig en forklaring på alle felter mv. Min timepris for Aminoer er 712 kr. Jeg vil alt i alt kunne gøre det på ca. 3-5 timer inkl. overlevering til dig, no-cure-no-pay. Send en mail, hvis jeg skal hjælpe dig. Jeg kan lægge det ind i begyndelsen af næste uge.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke uinteressant. Havde selvfølgelig været bedst med en, der har en adgang til Altinn-portalen.

Jeg vender tilbage - nok inden for en uge.

Online intuitiv planlægning med Group Planner

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se, at jeg bare kan oprette mig som bruger, no problem. Du er velkommen tilbage.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)