Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testere til live blogging system søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har gennem noget tid hygget mig med at opbygge et live blogging system, ala det man ser når f.x. danske medier dækker live sports events ala landskampe og formel 1, en slags text feed (også med billeder) der opdateres automatisk i browseren. 

Jeg kunne godt tænke mig nogle testere af det, altså nogen der kunne tænke sig live blogging på deres egen side, kan være du har en journalist i maven og ønsker at dække formel1 eller tour de france bedre end andre medier. 

Eller du kan se et andet formål med det. 

Mit system er nok mest en slags beta udgave, det virker, men stadig meget der skal eller der kan tilføjes og justeres. 

Mit system er nemt at integrere i eksierende sider, det kan være en ren html side, eller en wordpress side, systemet hooker sig ind via javascript

Jeg søger ikke nogen der bare lige vil afprøve det, men nogen der faktisk løbende vil have noglet live blogging af hvad du skulle have lyst til, og som sf. derigennem give mig feedback og "stiller krav" til forbedringer. 

Du kan sende mig en email eller skrive din email her hvis du er interesseret, stiginshanghai@gmail.com

vh

Stig 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en demo her http://www.cqfeeds.com/demo/feed/21

Som er designet ala european tours live blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)