Min Chromecast virkede i 14 dage og så kunne man ligepludselig ikke streame til den længere. Så jeg smed den i skuffen og købte i stedet en meget lille stationær pc og satte til fjernsynet. Så efter min mening er den intet værd.
Ja. nu får jeg ikke penge for at forsvare google's chromecast. Men den kommentar virker da lidt barnlig.
Du køber en ny bil og den vil ikke starte ugen efter. Så du smider den ud og køber dig en cykel i stedet.
ja de fleste af os andre ville få den byttet på garanti. Hvis den gik i stykker efter 14 dage (og du har selvfølgelig prøvet at nulstille den osv)
vi har selv 2 stk. Og har haft den ene med på ferie,osv. Og har også haft den med andre steder og her spiller det bare. Og vi har vel snart haft dem i et halvt år.
så stop med at være tøsefornærmet og få den byttet på garanti. Og om ikke andet sælge den derefter som ny.
så stop med at være tøsefornærmet og få den byttet på garanti. Og om ikke andet sælge den derefter som ny.
Sjovt nok er den eneste der er tøsefornærmet her dig selv. Og hvis ikke du kan klare at vi ikke alle sammen sidder og klapper i hænderne over det produkt du har lavet en anmeldelse over, så burde du jo nok finde dig noget andet og lave.
Sjovt nok er den eneste der er tøsefornærmet her dig selv. Og hvis ikke du kan klare at vi ikke alle sammen sidder og klapper i hænderne over det produkt du har lavet en anmeldelse over,
Har nu ikke noget med sagen at gøre.
Men du afskriver et produkt, fordi du ikke kan få det til at virke. Eller fordi det er gået i stykker. Og hvor du så fravælger at bruge din garanti. Men genere produktet i stedet. Og vil bare mene, at der findes mandags produkter på alle varetyper. Så i stedet for at snakke ned om produktet (fordi din måske var en mandags model), burde du bare få det byttet. I stedet for bare at smide det i skuffen.