Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Chromecast Anmeldelse Med Test Og Priser Her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja den har været er længe. Men det var først i onsdags, at jeg kom i kontakt med denne fætter. Og må indrømme jeg er blevet positiv overrasket.

Ja jeg blev så overrasket, at jeg har lavet en anmeldelse omkring denne, hvor jeg også har indskrevet test og priser. Så tjek Google Chromecast Anmeldelse Med Test Og Priser Her

Håber i bliver ligeså positiv overrasket, hvis i som jeg køber sådan en Chromecast pen.

Mvh. Kim Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I må jo meget gerne melde tilbage hvis i har nogle erfaringer med denne Google Chromecast

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en og jeg var ikke tilfreds, alt for besværlig , det er meget nemmere hvis t et har det indbygget frem for en ekstern.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
jeg var ikke tilfreds, alt for besværlig

Prøv at fortælle hvad der var besværligt ved det? Det er vel ikke mere besværligt end man skifter hdmi kanal over til f.eks. sin PS3? Eller hvori er det besværlige?

Og så vidt jeg ved, findes der vist ikke rigtig nogle tvér, med alle de indbygget funktioner, og muligheder som denne pen giver dig? Hvis du mener det modsatte, så vil jeg da gerne se tvét. Og isært hvis man kan få det til 270kr. For selv om sådan et tv findes. Så er det vist ikke lige alle familer der lige smider 5-10.000kr til et nyt tv. Hvor derimod 270kr vist er mere overskueligt. Og er med til at give familien en masse muligheder.

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores havde store problemer med at gå på flere enheder, den kunne ikke finde en iPad, en tablet som ikke var fra Apple, vores tv eller mobil, så kunne den ikke få forbindelse og man skulle ind på computeren og gøre alt muligt for at få den til at virke igen. Det smart tv jeg har nu, der finder den de apps jeg har lagt på nmt og hurtigt.

Men den er smart nok, hvis du vil streame noget fra eks. Netflix og stadigvæk surfe videre på nettet.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Okay, ja jeg har "kun" prøvet med min iPhone 5, og så med 2 computere. Og der kører alt uden problemer. Men det kræver selvfølgelig også man har et godt og stabilt netværk. Da et jo skaber forbindelse derigennem.

Ved så heller ikke om der er kommet nyt firmware i disse pene siden du har købt? Da de vist stadig er en slags beta versioner (mener jeg har læst).

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig opdatering.

Chromecast virker nu også med app´s fra DR.

Kim Smile

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg synes er træls med min er at den skal have net fra wifi og ikke min internet single for så virker den ikke.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit internet single?

Mener du da at du har en USB pen som du går på internet med?

For så kan det jo også løses.

Kim

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener selvfølgelig min internet dongle . Hvordan løser man det

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)