Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stor er chancen for et CVR nummer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer.

jeg er meget nyysgerig om hvor stor chancen er for at jeg kan få et CVR nummer? da jeg kun er 14 og vil starte til februar, hvor jeg bliver 15,skal jeg søge. dispensation.

men jeg er bange for at sætte alt for høje forventninger, og derfor vil jeg spørger om hvor store er mine chancher fra 1-10? og tror i at det vil fungere for mig?

mhv en meget forvirret dreng...

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sige alt fra 10 til 0 kommer an på om du kan få en underskrift fra dine forældre/værge...

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

altså, det er min mor som har forældre myndigheden, og hun synes det er en god ide og vil rigtig gerne støtte mig. så den korte og den lange så vil det nok blive et ja.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Momo

Man skal være myndig for at drive en virksomhed og det vil sige minimum 18 år. Derfor er det desværre ikke nok med at din mor støtter dig. Hun er også nød til at give accept til at virksomheden er i hendes navn. Grunden er at man skal kunne tage ansvar for de handlinger ens virksomhed foretager sig. Det ansvar kan du desværre ikke tage på dig da det er dine forældre der har ansvaret for dig indtil du bliver 18 år. Held og lykke fremover!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

læs lidt om ansøgningen - er den god nok og din mor har muligheden for at garantere for dig (skal ikke gerne være dybt forgældet men gerne ha en vis indtægt) og du virker til at ha en god plan for den forretning du vil - og en realistisk form for budget - så har du gode muligheder - men først når du er 15 og ingen tvivl, 15 er  nok sværere end 17 - men go for it hvis du har planer og alt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej john.

nej min mor har ikke nogen gæld eller andet her for tiden. men budget ligger omkring 3000 kr. men har lavet en bred fordeling på pengene, så det vil sige jeg ved lige præcis hvor på hvad de skal bruges, for at bygge shoppen. men hvis det så er man for CVR nummeret hvordan laver man så regnskabet og hvordan ind sender man det?

MHV Mohamed.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej john.

kan man ikke få et program som afregner moms/regnskab for en? synes bare jeg har set og hørt meget om man kan få nogle ting til det? er det sandt eller falsk?

MHv Momo

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

-og hvorfor en virksomhed synes du jeg skal starte?  nu tænker jeg på personlig og alt det der?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

momo.:
og hvorfor en virksomhed synes du jeg skal starte?  nu tænker jeg på personlig og alt det der?

Jeg mener helt klart du skal vente til du er 18år. Brug tiden til at lære hvordan man laver regnskaber og hvad de forskellige selskabs former betyder. Du ved langt fra nok nu til at drive en virksomhed. Og når det så går galt er det din mor der hænger på regningen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)