Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinklede screendumps til et wordpress-slideshow?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er håbløs til alt hvad der har med grafik og layout at gøre, så jeg skal lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig;

Har udviklet et database system som kan tilgås via en website, og på forsiden vil jeg så gerne have en fancy slider hvor man kan se et par screendumps fra selve systemet.
Forsøgte mig med direkte screendumps igår, og syntes det så forvirrende ud, fordi det kom til at se ud som om at det var en del af siden, og ikke bare et billede.  Og så kom jeg til at tænke at det måske kunne være smart/fedt/overskueligt hvis der var en skæv vinkel på billederne så det så ud som om det var set fra siden af skærmen..

Prøvede så med min iphone at snuppe et par billeder af interfacet idag.. Men det så jo herrens ud:


Er der nogen der kender et trick hvor man kan få et screendump til at blive vinklet i 3D så det ser ud som om man ser det fra siden/en skæv vinkel á la den jeg har taget ovenstående billed fra^

....Eller har i et tip til hvordan man kan indæstte sådan ét i et slideshow uden det virker totalt forvirrende?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)