Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandøren har lukket vores konto

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:

Carsten Kvist:
Men de kan jo altid lukke de tre maleres konto, og fjerne deres rabatter

Kun hvis de ved hvem de er, og der skal bare arbejdes med vandtætte skodder.

Naturligvis, så spørgsmålet er, om du kan finde malere der vil risikere deres forretning for din webshop.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
spørgsmålet er, om du kan finde malere der vil risikere deres forretning for din webshop.

De risikerer ikke deres forretning... Med mit netværk er alt muligt.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
I har bygget et helt forretningskoncept op, men ikke sørget for at få lavet kontrakt med leverandørerne. - Det kunne man vel kalde 'letsindigt'

Jeg kan høre du ikke aner en fløjtende fis omkring den branche. Jeg har en virksomhed der til hverdag har en lang række aftaler med leverandører - uden kontrakter. Sådan fungerer det ikke. Leverandører binder sig ikke op på kontrakter. Kunne du forestille dig en tømrerhandel der havde en kontrakt liggende på alle deres kunder? Urealistisk at du overhovedet kan tro det.

Du kalder det letsindigt. Jeg kaldet det bondefangeri fra producentens side.

Det smukke i det her er, at jeg har midlerne til og mulighederne for at trække producenten igennem den helt store mølle, der vil blakke deres omdømme og give ridser i lakken mange år frem. Spørgsmålet er om det er kampen værd. Det er uudholdeligt at rende rundt og være sur på nogen eller noget.

Venligst

Brian Phillip

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:

Carsten Kvist:
I har bygget et helt forretningskoncept op, men ikke sørget for at få lavet kontrakt med leverandørerne. - Det kunne man vel kalde 'letsindigt'

Jeg kan høre du ikke aner en fløjtende fis omkring den branche. Jeg har en virksomhed der til hverdag har en lang række aftaler med leverandører - uden kontrakter. Sådan fungerer det ikke. Leverandører binder sig ikke op på kontrakter. Kunne du forestille dig en tømrerhandel der havde en kontrakt liggende på alle deres kunder? Urealistisk at du overhovedet kan tro det.

Du kalder det letsindigt. Jeg kaldet det bondefangeri fra producentens side.

Det smukke i det her er, at jeg har midlerne til og mulighederne for at trække producenten igennem den helt store mølle, der vil blakke deres omdømme og give ridser i lakken mange år frem. Spørgsmålet er om det er kampen værd. Det er uudholdeligt at rende rundt og være sur på nogen eller noget.

Jamen, hvad fa.... piber du så for?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:

Jeg kan høre du ikke aner en fløjtende fis omkring den branche. Jeg har en virksomhed der til hverdag har en lang række aftaler med leverandører - uden kontrakter. Sådan fungerer det ikke. Leverandører binder sig ikke op på kontrakter. Kunne du forestille dig en tømrerhandel der havde en kontrakt liggende på alle deres kunder? Urealistisk at du overhovedet kan tro det.

Du kalder det letsindigt. Jeg kaldet det bondefangeri fra producentens side.

Yes

Hejsa Brian !

Kan du i en privat mail ?? eller på info@raad-mal.dk ?

Oplyse mig om hvilke maling producent det drejer sig om ?

Jeg har "lignede planer", og kan måske være jeg har "samme producent i tankerne" Wink

På forhånd tak.

Behøver jeg, at sige det selvfølgelig er i fortrolighed ??? Wink til "fælles" bedste !!!!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Jamen, hvad fa.... piber du så for?

Jeg er interesseret i en rimelig løsning, ikke mudderkastning på nettet. Af samme grund spørger jeg til det juridiske aspekt i sagen. Hvor du så mener jeg piber, aner jeg ikke?

Modsat har jeg svært ved at se hvordan din deltagelse i debatten overhovedet har givet mig svar på noget som helst, andet end du mener jeg er en rookie der har begået en masse fodfejl. Men hvis du har tid til at deltage, og overskud til at svare på ting du ikke aner noget om, er du selvfølgelig velkommen til det.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Kan du i en privat mail ??

Er gjort...

Venligst

Brian Phillip

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Af samme grund spørger jeg til det juridiske aspekt i sagen.

Og der har du fået masser af svar! - Der er ingen aftale, hvorfor ingen er bundet af noget. - Længere er den ikke.

At du så vil til at lave en konstruktion med tre malere, der fordækt køber varer til din webshop, det har ikke noget med dit oprindelige indlæg at gøre!

Fra dit oprindelige indlæg: ' Der findes mange andre lignende webshops, og vi har aldrig haft udestående med producenten, betalt til tiden og ikke stjålet billeder eller andet fra dem.' - Her mener jeg du klynker, du vil gerne understrege at i ikke ahr gjort noget forkert. - Men jeres leverandør er jo åbenbart ikke enig.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
Fra dit oprindelige indlæg: ' Der findes mange andre lignende webshops, og vi har aldrig haft udestående med producenten, betalt til tiden og ikke stjålet billeder eller andet fra dem.' - Her mener jeg du klynker, du vil gerne understrege at i ikke ahr gjort noget forkert. - Men jeres leverandør er jo åbenbart ikke enig.

Kunne det være at vi måske bare var nogle flinke fyre, som spillede med helt åbne kort, og gik ud fra at det var i producentens interesse at sælge maling, som de trods alt lever af?

Min forklaring er netop for at afspejle den totale forvirring der senere opstår, når de pludselig vender projektet ryggen totalt.

Men fair nok, hvis du vil forsøge at finde fejl ved vores indsats, er det jo nemt nok at postulere det ene eller andet.

Jeg føler, at Amino har fået alt for mange "betjente", hvis eneste opgave er at finde huller i det problem deres med-iværksættere står overfor. Hvis en person stiller sig op med et reelt problem eller for eksempel et (for dem) godt tilbud, overtages fokus af dem der fra sidelinjen står og råber "Dårligt tilbud", "Du tager fejl", "Vi kan gøre det bedre", "Amatør" osv... 

Stor respekt for dem herinde, der kan komme med konstruktiv kritik og formår at gå efter bolden, ikke manden. Hvilket der heldigvis også har været i denne debat.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre oplevet noget lignende... dog i "tapet" branchen. De kontrollerer jo priserne på den måde... De hader webshops :)
Til sidst måtte jeg lukke... 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)