Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores webshop sælger næsten ingenting. Hvorfor?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:
Hvad er jeres hjemmeside lavet i ?
Unique Free, som er en dansk variant af OsCommerce.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Det vil jeg gøre, men understreger at det er uforpligtende fra min side. Vi har ikke mange tusinde at gøre godt med.

Det er selvfølgelig 100% uforpligtende - det er gratis at spørge, men det betaler sig typisk ;-) 
Glæder mig til at høre fra dig. 
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus:
Det kan sagtens være jeg er på lidt dybt vand her, men dit publikum er måske ikke de mest handlende på nettet? - Bare et wild shot, endelig korriger mig hvis jeg tager fejl.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Du kunne bestemt gøre store forskelle, ved at lade folk lytte på din musik online? altså et "smug lyt" / lave en søge funktion ud fra, kategori osv.
Lige nu er jeg i gang med at lægge "soundbites" ind for alle Danacords egne udgivelser, men de udgør kun ca. 400 af de ca. 30.000 varer vi har p.t. Vi modtager nogle gange mp3-filer fra selskaberne, men ikke ofte. Hvis vi skal spørge samtligr 400 selskaber, som vi har varer fra, om lydmateriale, rettigheder m.m. er det jo et fuldtidsjob, som - igen - næppe vil tjene sig selv hjem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

KlaMus:
Er det nogle indlysende og iøjnefaldende grunde til at ingen har lyst til at handle med os?

Og så hjælper den her tekst heller ikke på problemet =

(Denne vare er oprettet automatisk med de mest basale oplysninger. Vi arbejder løbende på at opdatere sådanne varer med CD'ens indholdsfortegnelse.

Vi er desværre ikke nået til denne CD endnu, men hvis du synes den ser interessant ud og gerne vil vide mere, så klik på bestillingsnummeret overfor og skriv en mail, så sender vi straks alle de informationer vi har på den pågældende udgivelse.

Vi kan ikke garantere at varen er på lager lige nu, men anskaffelsestiden vil - i langt de fleste tilfælde - være kort, så bestil trygt i webshoppen)

Når man har set den engang finder man varen et andet sted.

Vi er ærlige folk. Vi lader ikke som om at det hele er på lager (som f.eks. Amazon bør). Vi informeret redeligt.

At vi har tilføjet en masse varer som vi ikke nødvendigvist har på lager (men hurtigt kan skaffe) er ment som en service - at danske kunder kan bestille hos os i stedet for at være tvungne til at gå på nettet udenlands.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Hvis der er 10000 besøgende om dagen er det ikke godt med 10 ordrer om ugen. Det jeg prøver at sige er at det ikke er til for os som udenforstående at sige om 10 ordrer om ugen er godt eller dårligt når vi ikke kender besøgstallet.
Google Analytics er helt sort for mig, men jeg kan se, at vi har mellem 300 og 500 besøgende om ugen ... hvilket jo heller ikke er mange.

Thomas Frost:
Disse ting kan ses i analytics såfremt du kører med ehandelssporing. Kører du ikke med ehandelssporing, så svarer det til at køre bil uden rat.
Aha, det vidste jeg ikke. jeg har ingen anelse om hvordan jeg tænder for det. Har du?

Jeg kunne dog ikke forestille mig konverteringen er særlig høj. Når jeg tænker klassisk musik tænker jeg eksklusivitet, stil, m.m. og hjemmesiden ligner noget der er 15 år gammel og egner sig bedre til at sælge restpartier af isenkram end klassisk musik.Jeg har hørt det så mange gange nu, at jeg bliver nødt til at tage det alvorligt, men jeg er, dybest set, stadig af den overbevisning, at for VORES klienterel er det indholdet og ikke "liret" der er afgørende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det med support er så meget sagt. Det kræver da at man har meget god tid. Jeg stillede et spørgsmål til supporten for et år siden, og venter stadigvæk på svar. Og nu kan jeg så passende stille dig det samme spørgsmål. Da Uniqe free kun kan køre på php version 5.3 Hvad vil du så gøre når din webudbyder udfaser den version ?. For flere at udbyderne er faktisk igang med at fjerne de gamle php versioner.
Lige præcist på dét punkt er der godt (og længe ventet) godt nyt. Inden for to uger udkommer en version 2.0, som kan køre på de nyeste PhP-versioner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :
Det kan sagtens være jeg er på lidt dybt vand her, men dit publikum er måske ikke de mest handlende på nettet? - Bare et wild shot, endelig korriger mig hvis jeg tager fejl.
Helt ærligt: Vi ved et ikke, men en ting er 100% sikkert: De er ikke blandt de mest aktive.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus

Kan godt se det giver lidt udfordringer :)

Men igen var blot en idé, samtidig blot for at fortælle man kan gøre mange ting. Og en ny webshop behøver ikke koste dig en bondegård.

Håber i hvert fald du finder den rette løsning for dig. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får rigtigt mange positive input og foreslag til eventuelle forbedringer, men afviser dem alle sammen. Det er altså svært at hjælpe, hvis alt bliver skudt tilbage med argumenter om at målgruppen er +50 eller i har tidligere dårlige erfaringer :)


Side 3 ud af 6 (58 indlæg)