Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores webshop sælger næsten ingenting. Hvorfor?

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores fysiske butik i København City er et trækplaster for folk der søger klassisk musik på CD, DVD og Blu-rau. Vi har en rigtig god omsætning, men vores webshop giver kun omkring 10 årdrer om ugen og det er jo en skandale og helt utilfredsstillende.

Webshoppen finder du her: www.danacordbutik.dk

Vort seneste nyhedsbrev finder du her: Nyhedsbrev. Emnelinjen i mailen var "21.000 nye varer + julegaveideer (til dig selv?)"

Er det nogle indlysende og iøjnefaldende grunde til at ingen har lyst til at handle med os?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus

Nu når du beder om meninger, er der rigtig mange ting der kunne gøres anderledes.

Spicifikt kunne du få kigget på:

  • Webshop i responsive / mobilvenlig design
  • Brugervenligheden, tænker på menu / kategori m.m.
  • Det øverste design kunne godt gøres bedre
  • Helt generelt kunne shoppen godt trænge til et nyt webdesign
  • Det tager meget meget længe at få lov at se hvilke produkter i har. (dvs. når jeg trykker på en kategori, går der ca. 30sekunder før varerne kommer frem).
  • Sidste kunne være betalingsmuligheder.

(du kunne måske have interesse i), en ny webshop?

Det er blot ting der lige sprang mig i øjnene :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input. Ja, jeg beder om meninger og da status er elendig, må tilkendegivelserne jo nødvendigvist blive overvejende negative. Fint nok, den er jeg helt med på.

Selvfølgelig kan det gøres bedre; ingen tvivl om det, men det kan alle hjemmesider/shops jo, men at vores shop skulle være SÅ meget ringere end andre, har jeg svært ved at forstå.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Webshop i responsive / mobilvenlig design
Det er desværre ikke en mulighed i det system vi bruger. Det har den store fordel at være gratis, men halter lidt bagud med de nyeste teknikker.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Brugervenligheden, tænker på menu / kategori m.m.
Vi forsøger at lave de kategorier som falder vort segment naturligt at opdele i. Jeg ved ikke om det kan gøres ret meget anderledes?

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Det øverste design kunne godt gøres bedre
Tænker du på banneret med billedet fra butikken? Tjah, men det er det bedste vi har. Jeg synes umiddelbart at (billedets tekniske kvaliteter ufortalt) har det rigtige budskab, nemlig at vi er store og har et kæmpe udvalg.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Helt generelt kunne shoppen godt trænge til et nyt webdesign
Jeg købte faktisk et nyt design i Magento af en af de aktive her på Amino. Han har fået et temmelig blakket ry efterhånden og jeg kasserede da også den shop han lavede. Den var bare ikke god nok.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Det tager meget meget længe at få lov at se hvilke produkter i har. (dvs. når jeg trykker på en kategori, går der ca. 30sekunder før varerne kommer frem).
Vi skifter server om et par uger. Det hjælper forhåbentligt. Der ud over kender jeg ikke årsagen til at det går så langsomt (for dig). Det er første gang jeg hører om det.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Sidste kunne være betalingsmuligheder.
Mener du at der mangler PayPal og Bitcoins m.m.? Vore kunder er alle fra kongeriget og jeg har svært ved at tro, at det skulle være et problem.

Hjemmeside designer - DevsSolution:
(du kunne måske have interesse i), en ny webshop?
Jeg forstår en fin hentydning, men nej tak. Vi har brugt rigeligt med penge og kræfter allerede i forhold til det beskedne salg shoppen giver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside designer - DevsSolution:
(du kunne måske have interesse i), en ny webshop?

Helt enig, jeg synes i skulle overveje en helt ny webshop hvor i ligger mere fokus på overskuelighed og design. 

Held og lykke med shoppen! 

Venlig hilsen 

Mark Rune 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus,

Kan du ikke åbne op for Privat besked i dine indstillinger.

Mvh.
Danny 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus

Jeg gav blot min mening til kende, det også helt fint med en gratis webshop.

Der er da flere positive ting ved shoppen, men du bad jo kun om meningen til hvorfor du ingen handlende havde? :)

Men de punkter jeg nævnte, kan jeg med garanti fortælle dig nok bærer 80% af grundlaget.

Jeg sidder på en 100/100mbit forbindelse, så at det skulle gå langsomt for mig. (ville være anderledes)

Og igen, det er ikke kritik, det er ikke fordi du skal købe en shop af os. Men mit svar på dit problem, er en ny shop (nej ikke magento, da det er alt for avanceret for mange).

Der er desværre flere der har, ramt ind i sådanne udfordringer med noget magento herfra. f.eks. Isabella-fashion.dk stod i samme situation som du.

Men du kunne jo tage et kig på f.eks, tilbud vi har pt.: Ny webshop

Ellers er der mange andre spillere på markedet. (ønsker man at drive en seriøs shop, med handlende. Bliver den også nødsaget til at se seriøs ud).

Sorry hvis det ikke var de svar du ønskede, men ærlige svar kommer man længst ved.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

som de andre skriver - i bliver nødt til at følge med udviklingen og hoppe med på et friskere og mere nutidigt design - folk danner sig et indtryk i løbet af få sekunder og den del der er above fold er ikke i takt med nutiden af hvad man kan forvente af en moderne webshop der appellerer til jeres målgruppe desværre.

hyr gerne en ekspert til webshoppen, så kan i koncentrere jer om at sælge musik og vejlede kunder :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:
Kan du ikke åbne op for Privat besked i dine indstillinger.
Det kan man vist kun som Plus-bruger? Jeg har kigget på mine kontoindstillinger, men kan ikke se at jeg kan slå det til.

Send gerne en mail på kurt[snabel-a]danacord.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:

Er det nogle indlysende og iøjnefaldende grunde til at ingen har lyst til at handle med os?

Hej KlaMus

Det øjnefaldende hos mig, er at det er tydeligt at jeres webshop er blevet meget forældet, sammenlignet med den generelle standard af webshop i dag. 

Jeg er helt sikker på at I ville øge jeres salg MARKANT, ved at få opsat en ny webshop, hvor kunderne blev mødt af en professionelt visuelt indtryk. Hvis I ønsker at satse på salg via nettet i fremtiden, tror jeg ikke i kommer uden om en fuldstændig makeover af webshoppen, før eller siden. 

Som det allerede er nævnt her i tråden, bør i helt klart stræbe efter at få et responsive design på webshoppen fremover. 

Den store problematik som jeg ser det, er om det er muligt at flytte alle jeres produkter med over på jeres nye webshop. Dette afhænger af hvilket system den nuværende er udarbejdet i. 

Hvis du har lyst til en konstruktivt dialog omkring fremtiden for jeres webshop, og jeres muligheder i den forbindelse - så smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med dine kontaktinformationer. Så kan det være jeg kan hjælpe jer i gang med overvejelsen. 

Hav en dejlig dag :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:
Er det nogle indlysende og iøjnefaldende grunde til at ingen har lyst til at handle med os?

Ja Uniqe Free er simpelt hen for gammeldags og autdated. jeg er selv ved at skifte til Prestashop fordi begrænsningerne i Uniqe Free er blevet for store. Jeg har lidt svært ved at forstå at i ikke vil ofre penge på en ny webshop ?. Hvis du kan 20 doble salget med en ny shop kan du jo nok regne ud at det ikke tager lang tid at tjene hjem igen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)