Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i Idéen om sokke/strømper webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Her kommer mit første indlæg :)

For nogle år tilbage følte jeg, at sokke-udvalg i Danmark var for småt.
De fleste butikker og supermarkeder solgte dengang som regl kun sokker/strømmer i neutrale farver såsom sort, hvid,grå, mv.
Der manglede simpelthen farverrige sokker i god kvalitet til mænd.


Jeg havde dengang meget lyst til at introducere danske mænd for farverrige designer sokker (Mit mærke og designs). Men desværre kunne jeg ikke
komme igang af personlige årsager.


Idag kan jeg se, at der findes et STORT udvalg af farve designer sokker til mænd. Der er også kommet nogle store webshops, som kun sælger sokker på
nettet og de webshops drives typisk af folk, som også er eksperter indenfor Seo.


Jeg har stadig meget lyst til at introducere markedet for mine designs.Men desværre har jeg endnu ikke råd til det!




Jeg har nu planer om at starte sokke - webshop op, men er tvivl om nogle punker. Måske kan nogen komme gode råd:
1 -Er der marked i at jeg i starten kun sælgerkvalitets sokker i grundfarver såsom sort, blå, grøn
eller skal jeg sælge andre Brands farverrige sokker.


Hvor køber danske webshops købe sokker hennde ? - Jeg har undersøgt i Kina, og der koster det ca 2 USD/par.


Kan det betale sig købe google annoncer, jeg kunne se klikpris var 7 kr






Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da dæleme vide hvad du laver hvis det er noget du vil tjene gode penge på. De sokkeshops jeg har set, er ret godt lavet og oprettet af nogle der er utrolig stærke til nethandel!

Men du siger du vil købe i kina, og samtidig siger du at du ikke har så mange penge.... det hænger ikke helt sammen, for oftest når man køber i Kina så kræver det STORE mængder!

Husk også at der er told på tøj - vist 12%. Og husk så at i Kina er de gode til at producere ting, men knap så gode til at være kreative, så eventuelle designs har de næppe selv fundet på...

Herudover skal du have styr på alt fra seo, til affiliate, FB annoncering, konverteringsoptimering oma.

Hvad vil din tilgang være? Hvad vil du være kendt for? Stort udvalg, knivskarpe priser, eller? Kort sagt hvad er din eksistensberettigelse?

Hilsen Morten

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal gøre dig nogle overvejelser over hvad din niché er.
Der er skudt en del sokke-pushere op over de sidste par år med en del succes, så det er et svært marked hvis du ikke har nogen "kant" og her mener jeg ikke at du kan lave en standard sok til 24,95 ift. resten sælger den til 29,95 :)

Hvorfor skal folk vælge dig? :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Morten... Der er meget stor konkurence på salg af sokker online. Medmindre du er super hård til SEO, linkbuilding og opbygning af super lækre og funktionelle shops, så vil du få det svært i markedet...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres tid og rådgivning
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne i Kina varierer meget mere end det du antyder...de starter ved ca.1kr. og går måske op til 20kr. per par...du kan tit købe 5 par for 10$ incl. transport, eller måske 200 par for måske 300$, eller 1000 par til ???

Men prisen afspejler jo til en vis grad kvaliteten. 

Der er mange private virksomheder der bare har een strømpemaskine, og de vil sikkert gerne lave en aftale med dig om at producere dine egne designs, men så skal du jo nok kunne sælge 1000+ om dagen. 

Tror du kan købe din egen strømpemaskine hvis det har interesse...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)