Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker konstruktiv kritik af website

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Vi har lige lagt vores side www.seon.dk online her i aftes, og nu kunne vi godt tænke os noget konstuktivt kritik i form af at folk kunne skrive hvad de så af små fejl så har vi meget bedre vilkår for at lave en "perfektt" side hvis der er 50 øjne der har kigget fremfor 2 eller 8 hehe.

Vi får en masse ekstra tekst ind på siden i løbet af ugen :)

Vi er opmærksomme på at der er en masse "småfejl" men i må meget gerne nævne dem så vi er sikker på alt bliver rettet, der udover kunne vi godt tænke os at hører jeresmening i helhed om sidens struktur? Hvad syntes i bedst om etc. 

MVH 

Thomas Lindberg 

SEON 

Tlf.: 82 13 13 20

www.seon.dk

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den store slider virker ikke hos mig`?

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover så kan jeg trykke alle steder på banneren på nær der, hvor der står "læs mere" - er der en grund til dette?

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Lige en lille ting; På forsiden når man kommer ned til services med mere så fremhæver den skrift og sætter det andet i baggrunden, hvad jeg personligt hader - måske kan i godt lide det, men hvis det var mig ville jeg fjerne effekten.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

NetKongen:

Derudover så kan jeg trykke alle steder på banneren på nær der, hvor der står "læs mere" - er der en grund til dette?

Udover de ting som NetKongen fandt virker forsiden ret godt design næssigt, og fungerer godt som 'lokkemad'.
Når det så er sagt så følger resten af siderne ikke med, og håber der bliver gjort noget mere ud af jeres undersider da det ville kaste mig fra med det samme.

Derudover, når man klikker tilbage på forsiden fra en af undersiderne blinker menuen som strobelys indtil man scroller ned af på siden.

Mvh. Fredskov 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg synes uden tvivl at I skal få fyldt noget mere indhold på jeres undersider med ydelser... Få indsat noget lækker grafik og opstil teksten i koloner.

Endvidere bør I efter min mening få indsat en kontaktformular på jeres undersider, så I bruger jeres besøgende muligheden for at kontakte jer direkte derfra.

Som det allerede er nævnt her i tråden - slideren på forsiden virker ikke optimalt. Kan ikke trykke på "Læs mere".

Hav en god dag Smile

 

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netkongen

Det er rigtigt, men det med at det kun er "løs mere" der ikke virker havde jeg ikke selv spottet hehe :) Så nej det er ikke meningen, det er yderst åndsvagt sådan! 

Der vil komme en slider der repræsentere hvert menupunkt, vil det ikke virke mest fornuftigt?

Mvh Thomas

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej R.L.

Ja det er der flere der har sagt, så tror også vi ændrer det så den ikke gør det nummer længere :)

Mvh Thomas

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fredskov & Simon

Først håber jeg lige der er en der kan hjælpe mig lidt! Hvordan svarer man på en smartere måde herinde? Det kan vel ikke passe jeg skal svare hver enkelt med nye indlæg hele tiden?

I har begge helt ret, vi har kun lige hurtigt skrevet en tekst som vi så har delt ud på de foreskellige sider så den var nogenlunde repræsentabel. Der vil henover weekenden lagt rigtig mange timer i tekster og videre design udvikling :) Så glæder mig til at ændre alle de "fejl" der bliver spottet.

Ja der er en fejl ved forsiden og vi får det lavet i aften forhåbentligt. 

Kontakt formular skulle også gerne køre mandag :)

God aften 

Mvh Thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SEON:

Først håber jeg lige der er en der kan hjælpe mig lidt! Hvordan svarer man på en smartere måde herinde? Det kan vel ikke passe jeg skal svare hver enkelt med nye indlæg hele tiden?

Det lettest er nok at oprette to indlæg, hvor du vælger at trykker "Citér" på os hver især ;-) 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)