Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af limousinekørsel - hvordan skaffer jeg kunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har længe kørt taxa, men nu vil jeg gerne opstarte noget selv. Jeg har i den forbindelse været meget optaget af tanken om at starte med at køre limousinekørsel ved siden af, indtil jeg så småt kan begynde at leve af det.

Jeg har tænkt mig at køre repræsentationkørsler og kørsler for større virksomheder i en lækker bil. Jeg har styr på økonomien, og har midlerne til at starte det. Jeg ved dog bare ikke hvordan jeg skal skaffe kunder.

Kan jeg godt tillade mig at ringe rundt og tilbyde mine ydelser til større virksomheder, eller er der en smart fremgangsmåde jeg ikke har tænkt på? I må meget gerne hjælpe mig på vej.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maroof,

Spændende projekt.

Du kan prøve markedet af ved at ringe til virksomheder. Det optimale vil være at få nogle aftaler i hus med store virksomheder som ofte har besøg af personer fra udlandet.

Jeg har selv bestilt limousinekørsel til festlige lejligheder. I de tilfælde er jeg gået på Google og fundet en leverandør, derfor er det selvfølgelig også vigtigt for dig at være repræsenteret online.

God vind

Mvh
Anders

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få tilladelse til køb af limousine og tilbyde kørsel, skal du kunne dokumentere at du har kørsel til et vist årligt beløb som taxinævnet kan oplyse. Det skyldes Bl andet at du køber bilen uden afgift.
Det er ok at ringe rundt eller besøge for at skaffe første kunde som vil indgå kontrakt.

Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar, Anders. Jeg prøver at ringe rundt og forhøre mig.

Jeg har tænkt på online markedsføring også - men jeg vil først koncentrere mig om at få det op at køre.


_

Tak for dit svar også, Lockness.

Betyder det, at jeg skal have nogle kontrakter i hus, før jeg kan få en tilladelse til køb af limousine? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Fra  a2group.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maroof,

En mulighed er som du selv er inde på at kontakte virksomheder evt. og tilbyde dine ydelser. 

En anden mulighed kunne være at få oprettet en hjemmeside omkring dit koncept, hvor du herefter har noget at henvise din kunder til.

Så kan du starte på Facebook annoncer, linkedin annoncer og google annoncer. 

Mulighederne er mange.

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal have en kontrakt med en kunde før du kan få tilladelse til at anskaffe en limousine. Over for dem du kontakter, skal du nævne at du påtænker at starte en limousine forretning og du må ikke annoncere med kørslen førend du har tilladelsen til anskaffelse af vogn.

Som jeg skrev tidligere bør du kontakte taxinævnet for at få oplyst for hvor mange penge kørsel du skal have kontrakt for at få en tilladelse.

Hilsen

Lockness

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritikere vil sikkert høvle mig ned nu, men en start kan da være at anskaffe en lækker bil med afgift også starte med og kører for det ny opstartede uber black det er jo limousine kørsel for chaufføre med førekort og kursus.

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bruge https://drivr.com/ samt Uber når de åbner helt op i DK. 

Drivr kan du bruge allerede til lige netop limosine kørsel. 

Du ville kunne supplere dette med din egen kundebase som du stille og roligt kan bygge op ved siden af. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)