Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic fordobler prisen - Nyt regnskabsprogram?

Side 10 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg syntes det er en super spændende debat, som er relevant for mange.
Men her er et lille trick.

Se herunder hvordan du kan fjerne en debat du ikke kan lide:

 

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

For kolleger til e-conomic er smagen af denne pind stadig ikke aftaget. Når e-conomic nu har lært af Microsoft at price kunder ud af butikken, så kommer andre, der kan hjælpe danske virksomheder.

De to udenlandske selskaber e-conomic og Microsoft interesserer sig mere for at ekspandere i andre lande,

og pengene til det kommer fra deres "sikre" cash-cow markets - herunder Danmark :-)

Mvh

Peter

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte AirBoss. Find adressen på nettet. De kan a l t. til lave priser

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej langvang

Da vi ikke har adgang til kundernes regnskabsdata, er det slet ikke muligt for os at sætte pris på baggrund af omsætning. Den nye prisstruktur er sat sammen, så den afspejler, hvor meget kunderne bruger e-conomic i form af posteringer, funktioner, ekstra brugere og ikke, hvor meget de tjener. På den måde kan vi tilbyde nyopstartede og små virksomheder med få behov en billigere løsning, hvor de har mulighed for at vokse til et større abonnement med flere muligheder, til en højere pris.

Den kommende prismodel bliver mere fair, da kunderne kommer til at betale for det, de reelt bruger i e-conomic, men der vil selvfølgelig være virksomheder med høj aktivitet i e-conomic, der har lavere omsætning end en anden virksomhed med lavere aktivtet. Det eneste vi kan måle på er kundernes aktivitet i e-conomic og det er det, vi sætter priserne efter.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Jeg syntes det er en super spændende debat, som er relevant for mange.
Ja dine hænder bliver vel nærmest røde af at gnide dem mod hinanden over denne debat - Big Smile så hvorfor skulle den dog stoppe - synes du.

Jeg mener den er endt i en reklame kampagne for den ene eller den anden eller 3. - derfor - 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
nærmest røde af at gnide dem mod hinanden over denne debat - Big Smile så hvorfor skulle den dog stoppe - synes du.

Jeg mener den er endt i en reklame kampagne for den ene eller den anden eller 3. - derfor - 


Du har ret, jeg ærgrer mig ikke.
Men når det er sagt, syntes jeg der er fint at forskellige aktører byder ind med det de kan og samtidig at brugerne kommer med de ting de ved.
Det er jo et vigtigt emne for alle virksomheder og lige nu sker der meget store forandringer i den måde man laver økonomisystemer på og det bør alle kende til, for bedre at kunne vælge det rigtige system.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Jeg mener den er endt i en reklame kampagne for den ene eller den anden eller 3. - derfor - 


Det mener jeg ikke den er. Jeg er e-conomic bruger og vil gerne høre om hvad der af muligheder. Kald det reklame eller hvad du vil....

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet igen .... -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Sørensen:
Da vi ikke har adgang til kundernes regnskabsdata, er det slet ikke muligt for os at sætte pris på baggrund af omsætning.

Det lyder meget magisk. Hvordan kan I foretage beregninger på data, som du mener, at I ikke har adgang til, for det hele foregår jo på jeres servere og ikke ude hos kunderne (browseren)?

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian Reupke

Du har ret, det er mig, der har skrevet noget sludder. Vi har adgang til kundernes regnskabsdata, men det er ikke noget vi interesserer os for/kigger på.

Pointen er i hvert fald, at vi har valgt at fastsætte de nye priser efter forbrug og ikke, hvor meget kunderne tjener i deres virksomheder.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Side 10 ud af 11 (102 indlæg)