Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODT NYT: Billig Post Danmark fragt til udlandet med Pakkelabels.dk! Send billigt til Sverige, Norge, Tyskland, Finland og England

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Animaks.dk:

Jeg kan ikke se priser osv med post Danmark indland?

Hej Animaks. Du kan oprette en gratis bruger, så kan du se alle priser, når du er logget ind :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uffehs:

Super smart, og gode priser! 

Hvis man nu gerne vil sende en retur-label med til sine kunder, er det så muligt via jeres system? (kunne ikke lige umiddelbart læse noget på jeres side). 

Mvh Uffe

Hej Uffe, 

Løsningen pt. mht. retur er, at du skal købe en label, hvor du angiver dig selv som modtager og kunden som afsender.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:

Hej Nicklas,

rigtigt fedt initiativ. 

Skal høre om der er en løsning hvis man skal have pakker retur fra sverige, tyskland, england.

Hej Lucas,

Det er muligt. Se mit forrige svar :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

lucas1019:

Hej Nicklas,

rigtigt fedt initiativ. 

Skal høre om der er en løsning hvis man skal have pakker retur fra sverige, tyskland, england.

Hej Lucas,

Det er muligt. Se mit forrige svar :-).

Hej Nicklas,

tak for svar.

Skal lige være helt sikker. Danske pakkelabels bliver de accepteret af det svenske postvæsen til returforsendelse, hvis den svenske kunde afleverer en pakke til returforsendelse??

og det samme gælder det tyske postvæsen.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Lucas,

Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).

Hej Nicklas.

tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:

Nicklas Nguyen:

Hej Lucas,

Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).

Hej Nicklas.

tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.

Hej Lucas,

Han skal oplyse, at det er en returpakke til afsender.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

lucas1019:

Nicklas Nguyen:

Hej Lucas,

Ja det har lige fået bekræftet af Post Danmark :-).

Hej Nicklas.

tak for svar. Det prøver jeg. Har bare haft problemer med det tidligere hvor kunde ikke har kunne sende pakken retur fra et tysk posthus med dansk porto/ label.

Hej Lucas,

Han skal oplyse, at det er en returpakke til afsender.

Hej Lucas,

Jeg beklager at mit sidste svar til dig ikke er korrekt. Jeg er blevet kontaktet igen af vores kontaktperson hos Post Danmark her til morges. Hun fortæller mig, at det en var en forkert info, som hun har givet mig. Man kan IKKE bytte om på afsender/modtager på en almindelig label og få pakken retur fra udlandet.

Til gengæld kan man lave en Customer Return label, som man kan bruge. Denne feature er endnu ikke implementeret på Pakkelabels.dk. Den er nu sat ind på vorespipeline og vil blive udviklet og frigivet snarest muligt.

Jeg har håber ikke, at du har nået lave returlabels ved at bytte om på afsender/modtager til dine kunder. Skulle det være tilfældet, så send en e-mail til kundeservice@Pakkelabels.dk, så får vi dine labels krediteret. Jeg beklager meget fejlinformationen.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

uffehs:

Super smart, og gode priser! 

Hvis man nu gerne vil sende en retur-label med til sine kunder, er det så muligt via jeres system? (kunne ikke lige umiddelbart læse noget på jeres side). 

Mvh Uffe

Hej Uffe, 

Løsningen pt. mht. retur er, at du skal købe en label, hvor du angiver dig selv som modtager og kunden som afsender.

Mvh. Nicklas

Hej Uffe,

Jeg beklager at mit sidste svar til dig ikke er korrekt. Jeg er blevet kontaktet igen af vores kontaktperson hos Post Danmark her til morges. Hun fortæller mig, at det en var en forkert info, som hun har givet mig. Man kan IKKE bytte om på afsender/modtager på en almindelig label og få pakken retur fra udlandet.

Til gengæld kan man lave en Customer Return label, som man kan bruge. Denne feature er endnu ikke implementeret på Pakkelabels.dk. Den er nu sat ind på vorespipeline og vil blive udviklet og frigivet snarest muligt.

Jeg har håber ikke, at du har nået lave returlabels ved at bytte om på afsender/modtager til dine kunder. Skulle det være tilfældet, så send en e-mail til kundeservice@Pakkelabels.dk, så får vi dine labels krediteret. Jeg beklager meget fejlinformationen.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

tak for svar.

Jeg vidste det faktisk godt at det ikke kunne lade sig gøre med en dansk pakkelabel. Deutsche post godtager ikke en dansk pakkelabel.

Men ville bare ikke være respektløs, når nu du havde fået det at vide af postdanmark.

Min løsning indtil nu er at købe pakkelabel via Deutsche Post/ DHL  online til 8.79 Euro, og derved få sendt pakken fra kunden i tyskland til Danmark.

Har dog ikke fundet en nogen økonomisk god løsning fra Sverige.

Men det er fedt at i arbejder på returlabels fra tyskland og sverige. Ser frem til det.

VH¨

Lucas

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)