Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg optimer min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg driver webshoppen www.plakatdyr.dk, som forhandler plakater til private i Danmark. Vi startede for alvor i august og tiden er røget afsted siden da. 
Vi har til daglig fint med besøgende og vi kravler lige så stille op på google, med udvalgte søgeord. Der hvor vi halter, er den store mængde besøgende der ikke fortager et køb. Jeg håber I vil kigge vores side igennem og komme med gode råd til, hvad vi kan gøre for at få en højre procentdel der fortager et køb.

Jeg vil lige nævne, at størstedelen af de besøgende er i vores målgruppe. Derudover er vi lige startet med at forhandle skifteramme, så alle produktbilleder er ved at blive skiftet, så se bort fra dette. Derudover er vi ved at lave en indløsningsaftale med sweedbank, så vi får E-pay betalingssystem på siden. 

 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at se produkter på forsiden. Der ser også dumt ud, at I viser kr. 200-300,- på produkt siden. Det er godt at være ærlig, men det ser fjollet ud efter min mening.. 

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Lige et kort indspark: 

Det er rigtig fint at I ønsker jeres besøgende en glædelig jul, men hvad er meningen med dette, når I på ingen måde forsøger at skabe salg derigennem på det store forside slide?.. Lav en call to action, og link til nogle jule relaterede produkter. Såfremt I ikke har nogle, så giv nogle julerabatter, eller lav en kategori der egner sig til julegaver.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du mangler noget der får mig til at sige, "den her shop er bedre end de andre" - Hvor er jeres trustpilot score? Har i fir fragt, hvad med kundeservice? Er der nogle gode tilbud lige nu?

Alle sådan nogle ting vil jeg gerne vide i det sekund jeg besøger siden... ikke et banner hvor der står "Glædelig jul"... Det er rigtig pænt af jer at skrive det, men det sælger altså ikke...

Mvh.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler noget kant på den her side, hvad gør i som andre ikke gør?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne godt udnytte jeres hvide plads mellem logo og jeres forsidebillede. I kunne sætte jeres fordele ind der, fx gratis fragt. :)

 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Super fin shop - jeg kunne sagtens finde på at bestille noget til min søns drengeværelse senere.

Kurv-ikonet er ikke genkendeligt. Men jeg fandt det.

I checkout bliver jeg forvirret af de to link i toppen: tilbagevendende kunde og kupon.

Paypal er jeg ikke fan af - jeg søger gerne hen efter andre shops, hvis jeg kan komme afsted med det.

Gratis fragt og fragtomkostning forvirrer mig i checkout. Hvor skulle jeg vælge at betale 35 kr. ekstra, når jeg kan få det gratis? (og kan jeg overhovedet få gratis fragt).

Når du får en byplakat med Odder, så sig lige til.

Jeg savner plakater med dyr - altså fx som i dit logo. Plakater der kan fungere i stuen, og ikke kun på børneværelset.

VH Jonathan

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin hjemmeside du har fået lavet den er overskuelig og nem at finde rundt i.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)