Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg åbnede min nye webshop eCykelhjelm.dk for 1-2 uger siden, og indtil nu viser statistikken, at kun halvdelen af min trafik kommer fra "desktop", mens den anden halvdel er nogenlunde ligeligt fordel på "mobile" og "tablet".

Derfor har jeg selvfølgelig kigget min shop igennem på både mobil og tablet, men én ting er jo hvordan den ser ud på en iPhone 6 og en iPad Mini som jeg har adgang til - noget helt andet er hvordan den ser ud på alverdens andre enheder.

Kan jeg få dig til at bruge 3 minutter på at surfe rundt på min webshop, og så melde tilbage med hvilke problemer du støder på, og evt. hvad der bør optimeres?

Jeg kvitterer med at hjælpe dig med et konkret problem som du står med lige nu i din forretning.

På forhånd mange tak, og fortsat god aften derude!

De bedste hilsner

Tobias Ehlig 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Har lige klikket lidt rundt på din side med Iphone6. Umiddelbart ser det helt fint ud :)

Ville dog ønske at det var lidt nemmere at se alle dine produkter. Blev helt øm i fingeren af at scrolle ned igennem alle produkterne.

God vind

Mvh Lasse 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På PC & Mac, har jeg dog ingen problemer :)

Mvh Lasse 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Rigtig lækker webshop! 

Umiddelbart har jeg svært at finde nogle fejl/problemer - den eneste ting som forvirrede mig lidt var følgende boks under levering:

Skal man vælge noget i den? Eller er det en fejl? (umiddelbart var det ikke muligt at klikke på den).. 

Ellers ser det super lækkert ud. 

Held og lykke med siden. :)

Mvh Uffe

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med lasse. Det ville være rart med et lille overbilik over alle dine produkter, istedet for at det er et produkt. Eller lækker side.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Tak for input.

Din oplevelse med meget scroll kommer vel af at der kun er vist 1 produkt pr. linje på mobil/tablet modsat de 3 pr. linje på desktop. Det kan jeg sagtens følge, det skal klart rettes til 2 pr. linje, så det er nemmere at overskue det store udvalg.

mvh Tobias

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Der er der man skal vælge pakkeshop hvis man vælger mulighed 1, altså "uden omdeling". Du skulle meget gerne kunne vælge fra en liste hvis du har valgt mulighed 1 og indtastet postnummer.

Tak for din feedback!

mvh Tobias

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det noterer jeg - det er et godt input.

Tak for din tid.

mvh Tobias

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Ehlig:
Der er der man skal vælge pakkeshop hvis man vælger mulighed 1, altså "uden omdeling". Du skulle meget gerne kunne vælge fra en liste hvis du har valgt mulighed 1 og indtastet postnummer.

Har indtastet alle oplysninger inkl. postnr. - men kan desværre ikke klikke på den. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)