Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsløsning til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg er i fuld sving med at starte en webshop, der går live om et par uger. Shoppen vil sælge moderne brugskunst fra upcoming designere. Jeg har efterhånden styr på en hel del (overraskende mange ting, der skal flaske sig). Men en stor og meget vigtig ting mangler: Jeg har slet ikke styr på bogføring og regnskabsdelen. Og det er ganske væsentligt, at det kører uden problemer fra dag 1. Jeg har ledt og ledt på nettet og endte med at oprette en profil på Dinero. Det virkede lovende og overskueligt, men deres support oplyste mig så, at de ikke var velegnede til webshops

Jeg tænker derfor, om der findes en løsning derude, der er oplagt til webshops, som jeg bare ikke har kunnet finde. Eller om I har andre anbefalinger? Det skal siges, at jeg uddannet cand. mag. i kommunikation. Så min tal- og regnskabsforståelse er ganske begrænset. Det må derfor gerne være brugervenligt. :-)

Jeg håber sådan, der sidder nogen af jer, der kan hjælpe mig!

Vh Marie 

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er, uden at vide mig sikker, overbevist om at e-conomic fungerer fint med en webshop, altså så den automatisk bogfører rigtigt ved salg:-)

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Spændende med din nye webshop!

Som Mikkel skriver, kan du godt bruge e-conomic regnskabsprogram til opgaven. Der findes masser af integrationer, der forbinder e-conomic med webshops, så du kan synkronisere fx salg, kunder og varer mellem de to systemer, så det hele holdes ajour automatisk.

Vi hjælper dig også gerne godt i gang med e-conomic, hvis du synes det er svært at finde rundt i. Vores support er gratis og vi holder bl.a. gratis online kurser, der hedder ”Kom godt i gang”, hvor du kan se live på din skærm, hvordan du laver din første faktura m.m. i e-conomic, og hvor du har mulighed for at stille spørgsmål via en chat. Du er også velkommen til at deltage, selvom du ikke er kunde hos os, hvis du bare er nysgerrig.

Jeg håber, at det hele flasker sig for dig og du er altid velkommen til at tage fat i vores support eller skrive her, hvis du har spørgsmål.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic (der også er cand.mag. i kommunikation, men har fået et afslappet forhold til regnskaber)

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja!

Tusinde tak for din besked. Jeg har desværre hørt en del dårligt om e-conomic. Jeg kan også se på Trustpilot, at der er lidt delte meninger om programmet. Så det vil jeg lige overveje, da det selvfølgelig er sjovest at vælge et system, der ikke er alt for dyrt og som også er omtalt pænt. 

Er der andre forslag end e-conomic der ude vil jeg blive glad for at høre dem! 

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for dit input. Er du selv bruger af e-conomic?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Economic er et stort og velrenomeret program - et af de absolut mest brugte og anerkendte - så du skal ikke frygt det spor og trustpilot kan man oftest ikke regne med - - men i alle fald

Du skal finde et som har integration til den type shop du kører (programeringstype) Dinero er fint hvis du ikke skal ha automatisk integration. Economic har flere integrationer og Billys billing har også visse integrationer, men du skal ha fat i hvert programs support og høre om den type du anvender - har automatisk integration med deres progam

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for dit indlæg. Det giver god mening. :-) Og tak for dit input om e-conomic. Det er sandt, at Trustpilot kan være en utroværdig kilde, der ofte også er præget af lutter utilfredse kunders historier. Dem vil der naturligvis altid være. :-)

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg er ikke bruger af e-conomics. Står selv med en ideé til en webshop, så er selv lidt på "jagt".

Det var i den forbindelse jeg havde hørt om e-conomics og deres automatiske bogføring. :-)

God vind med projektet!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)