Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfundet et produkt til forbruger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har opfundet en børste der skal gøre opvasken noget lettere.

Hvordan kommer jeg videre?

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er næste step at kigge på, hvordan du kan få den produceret? Få en produktions pris så du kan begynde at finde et salgspris og dermed kunne begynde at lufte ideen overfor mulige købere...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmelavet prototype, men hvem skal jeg have fat i nu? :)

Forretningsplan har jeg også :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende..

Vil anbefale dig at smide det på Kickstarter , har flere gange støttet små projekter alá dette.
Husk en udførlig produktbeskrivelse og en kick-ass produktvideo.

Held og lykke.

Med venlig hilsen
Anders

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet en del med innovation efterhånden. Der er 3 ting som er vigtige i forhold til realisering.
Der er selvfølgelig flere men efter min opfattelse kan man korte det ned til.

- Få lavet en prototype i 1:1 hvis det kan realiseres for et rimeligt beløb, ellers få lavet tegninger og skitser som kan præsenters for evt. dem der skal være med til at realisere opfindelsen (husk at brug fortrolighedserklæring ved eksterne samarbejds- producenter/partner).

- Herefter skal du teste den, gerne på nogle der er objektive så du kan få en ordentlig vurdering. (forudsætningen her er at de selv står med prototypen, og hvis den skal patenteres er det vigtigt, af du laver en fortrolighedserklæring.

- Få nogle til at producere den billigt så opfindelsen er konkurrence dygtig og få så lavet dit downstream netværk (distributør netværk)

Der er selvfølgelig mange flere punkter som er relevante. Men skal det opsummeres er det vigtig med fortrolighedserklæring og så hvem der kan realisere den.

Jeg ønsker dig alt held med opfindelsen, det er altid spændende at arbejde med ideer og realisering af dem.
Husk en ting! Uanset om opfindelsen bliver til noget, så er det ikke spildt arbejde, da du har evner til at se muligheder og du vil få erfaring løbende med forsøg på realisering.Det er i sig selv erfaringsskabende.

Med venlig hilsen

Nikolaj Sørensen

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ikke dit nyeste indlæg.

Så skal du se på materiale valg, formentlig noget plastik af en type.

Find en producent der kan støbe plastik ting, tag en snak med dem. De er ofte ret hjælpsomme.

Hvis du ikke vil sige præcis hvad de skal i første omgang, hvilket er forståeligt når du laver den indledende undersøgelsen, kan du forklare det ud fra noget eksisterende f.eks. en alm opvaskebørste. Og så få den til at skrive under en fortrolighedserklæring, dette er kun nødvendigt hvis den lever op til kravene op patentering ellers er det lige meget. Så kan du jo bare fremlægge det. Dog vil firmaer ofte være diskrete da det er deres forretningsgrundlag der forsvinder hvis de kendes som en virksomhed der stjæler andres ideer.

Held og lykke med projektet, det bliver spændende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)