Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret hvad er det nu lige det handler om??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop startet min egen web shop og og er ved at få lavet en betalingsaftale. Men mangle at skrive noget om fortrydelsesretten og efter de ny regler er kommet kan jeg ikke lige finde ud af hvad der skal stå. 

Håber nogen kan hjælpe mig :-)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med dine nye webshopCool E-mærket har lavet en super udførlig Q&A omkring den nye forbrugeraftalelov (herunder fortrydelsesret). Du burde kunne finde svar der. Smile

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Rønde
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet følgene på min side. Er det ikke godt nok så?

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varer købt hos Motocross-Shop.dk, regnet fra den dag de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen. Hvis varen bliver retuneres i samme stand som den blev sendt i, for kunden det fulde beløb tilbage. 
Hvis der imod at varen er blevet test på anden hvis end normal hæfter kunden for et evt værdiforringlse beløb. Som bliver vurderet af Motocross-shop.dk. 
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fra Rønde
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skreven følgene er det så ikke godt nok? Smile

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varer købt hos Motocross-Shop.dk, regnet fra den dag de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen. Hvis varen bliver retuneres i samme stand som den blev sendt i, for kunden det fulde beløb tilbage. 
Hvis der imod at varen er blevet test på anden hvis end normal hæfter kunden for et evt værdiforringlse beløb. Som bliver vurderet af Motocross-shop.dk. 
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at få læst korrektur på dine tekster, alene den stump der indeholder et hav af stavefejl.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke jurist, eller noget, der minder om, så jeg kan ikke vurdere, om den er faktuel rigtig. Kig evt. på andre netbutikkers betingelser og se, om I ar skrevet noget, der minder om i hinanden. Iøvrigt er jeg enig med den anden: Du skal have læst noget korrektur - beklager!

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Tindbæk
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

"Omkostninger til returnering skal du selv afholde"

jeg vil mene at det er web shoppen, der skal afholde dem, det er kun b til b at det er kunden der skal betale 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Damgaard:

"Omkostninger til returnering skal du selv afholde"

jeg vil mene at det er web shoppen, der skal afholde dem, det er kun b til b at det er kunden der skal betale 

der er du helt forkert på den, hvis en privatkunde fortryder sit køb, skal han/hun selv betale returporto

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er slet ikke fyldestgørende nok - prøv at følge nogle af de råd du har fået mht. at tjekke andre webshops. Du mangler f.eks. både oplysninger om ejerforhold, etableringsår, kundens mulighed for at klage og meget mere.

Husk korrekturlæsningen også. Hvis jeg så en tekst som ovenstående på en shop, ville jeg slet ikke finde den troværdig og dermed heller ikke handle der.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)