Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget kan jeg forvente at sælge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

En kammerat og jeg står og skal til at starte vores første virksomhed. Vi skal vores eget tøj via en webshop. Vi har styr på det meste og har lavet et budget. men problemet med det budget er at vi bare har gættet os frem til hvor meget vi kan sælge. Jeg vil derfor hører om der er nogen herinde der har erfaring med tøj salgnettet, og som eventuelt selv har stået i samme situation, som kan give os en måde at finde et så præcist tal som muligt eller som kender nogle metoder at finde det på.

Hvis du vil vide lidt mere specifikt hvad vi vil sælge må du meget gerne skrive en privat besked.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er målgruppen?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen først og fremmest afgør jeres seo og marketing jo hvor mange besøgende jeres side får.

Dernæst afgøres jeres salg jo af om i har ramt jeres målgruppe med jeres søgeord.

Hvad i kommer til og sælge og hvor hurtigt afgøres af mange faktorer

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mellem 13-30 årige. Altså unge mennesker

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg kan ikke give dig et bud på hvor meget du KAN sælge, da det afhænger af dine kompetencer til salg og hvor godt et netværk du har. 

Det jeg kan fortælle dig er hvor meget du SKAL sælge for at nå de mål og udgifter, du har sat dig. Gå til siden download forretningsplan og download Excel regnearket: Udregn din omsætning og salg. Ved at indtaste 5 tal kan du udregne hvor mange stykker tekstil, du skal sælge for at tjene fx. 200.000 kr.

Prøv det, det sjovt at lege med.

mvh

Mogens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)