Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Container fra Johor i Malaysia til Grenaa i DK

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Woolounge Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I gode Amino eksperter,

Vi er en familie der har boet i det Sydlige Malaysia i 2 år nu og er desværre på vej hjem efter endte kontrakter. Vi har begge været lokalt ansatte herude så derfor ingen expat benefits til os - blot glæden ved hårdt asiatisk arbejde.

Vores udfordring er at vi gerne vil sende nogle af vores ting hjem i en container, men da det ikke fylder ret meget og vil være klassificeret som LCL(less than a container load) så overvejer vi at fylde den op med asiatiske varer som vi evt. ville kunne sælge i DK efter vi vender hjem - men de fleste Freight Forward virksomheder vil ikke servicere private umiddelbart og man er derfor ofte henvist til de ekstremt dyre relocation virksomheder der kræver omkring 40,000 kr. og opefter for at sende 10 m3 til DK i en container hvilket virker fuldstændigt urimeligt.

Derfor håber jeg at der herinde er nogen der ved, hvordan man får fat i en container, får mulighed for at fylde den op og få den den transporteret til DK eller evt. kan henvise til en virksomhed der ville kunne hjælpe uden at det kommer i nærheden af ovenstående prisleje.

Der er ikke tidspres på forsendelsen.

Gode hilsner,

Emil

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Prøv en dansk specitør som vil kunne hjemtage godset for Jer.

kontakte Primecargo i Danmark de er normalt super dygtige og hjælpsomme.

Alternativt prøv DSV i Danmark.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Woolounge Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for tippet - jeg prøver at tage fat i Primecargo eller DSV.

Gode hilsener,

Emil

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget fraråde at bruge PrimeCargo.

Vi har brugt dem fire gange (både LCL og FCL) og der har været problemer hver eneste gang. 
Min opfattelse er at de tager sig godt af de store kunder de har men ikke interesserer sig for de mindre.

Tag evt. fat i Sune fra ICS. (Tidligere og måske nuværende amino medlem) Ham har jeg brugt mange gange og hver gang uden nogle problemer overhovedet. Hans priser er også meget konkurrencedygtige. Ved dog ikke om han klarer LCL. Ellers prøv at kontakte Blue Water Shipping.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have Sunes email/telefonnummer, send mig en privat besked.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

vaettr:
og der har været problemer hver eneste gang. 
Min opfattelse er at de tager sig godt af de store kunder de har men ikke interesserer sig for de mindre.

Sjov nok så er det absolut ikke min erfaring selv om jeg er en lille kunde. de har hver eneste gang virker meget professionelle i forhold til andre i branchen.  lidt mærkeligt at du ikke på ingen måde næver hvad der gik galt.  Gad vide om du har oprettet din profil i dag bare for at tilsvine PrimeCargo?

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Profilen er bestemt ikke oprettet for at tilsvine PrimeCargo.
Ovenstående er bare mine erfaringer med dem. At du er glad for dem er meget positivt og forhåbentligt et udtryk for hvordan de behandler de fleste af deres kunder.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Woolounge Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn og Vaettr,

Tak for begge jeres indlæg - jeg prøver at tage kontakt til alle jeres anbefalinger og skal nok levere noget feedback, hvis jeg oplever noget enten positivt eller negativt.

Gode hilsener,

Emil

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Det lyder super. 

Alternativt kan du prøve Geodis Wilson også i Danmark.   kontakt deres Søfragt import afdeling. 

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Held og lykke!

Mvh.
Kasper 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)