Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min revisor er forsvundet

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min revisor er forsvundet, hans telefonsvarer siger han er på ferie til 1 september (vi er i dec snart). Han har ikke sendt mig årsregnskabet og jeg har betalt.

Mine seneste bilag kom retur med ukendt på adressen. Hva gør man?

[Link fjernet af moderator for at anonymisere indlægget jvf. Aminos regler] jeg har lagt 100 beskeder og emails samt udfyldt formularen på hans hjemmeside og mobilen, men ingenting hører man tilbage. Panik panik Skype-Crying 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt SKAT og forklar dem situationen. Og så skal du jo nok have fundet en ny hurtigst muligt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du forhaabentlig kun sendt ham kopier af dine bilag ?

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ringet til ham med #31# eller lignende foran telefonnummeret, så han ikke kan se hvilket nummer der ringes fra ?

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehm nej så klog var jeg ikke Skype-Crying

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har forsøgt med ukendt nummer og andre folks telefoner...men intet hjælper

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du må kontakte Skat. Måske har de andre metoder. Alternativt kan du møde op på revisorens adresse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sandheden er, at skat - og endnu mere selskabsstyrelsen, er iskolde overfor revisorer der er forsvundet for at være ærlig. Det lyder mystisk han forsvinder, men han er nok ikke registreret revisor. Hvis han er så kan du jo prøve via FSR (google revisorforeningen) og  hør om han er medlem der.

Har du dine bilag, så skal du nok få en anden til at udføre arbejdet. Jeg fornemmer det må være 2013 regnskabet der mangler, når du skriver du har betalt og har han været på ferie siden eftersommeren og siger han er tilbage 1/9, så kan der jo teoretisk set være en ulykke til grund.

Helt fint at kontakte skat, men de er som sagt ikke ukendte med den med manglende revisor og mener det er folks eget ansvar - dog vil det altid være godt at har kontakt med dem hvis du er meget bagud - og find så omg en anden der kan sætte tingene sammen + betalt aldrig en revisor eller andre - hvis ikke du har fået leveret et arbejde også

Du kan også prøve linkedin [Link fjernet af moderator for at anonymisere indlægget jvf. Aminos regler]  og klikke på nogen af de personer som har givet ham kvalifikationer - som må kende ham og se om du kan finde kontakter den vej og her kan du finde ham lidt nede med et par telefonnumre inkl. mobil og mere [Link fjernet af moderator for at anonymisere indlægget jvf. Aminos regler]  

vh john

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har masse adresser, telefonnumre oa, hvis du går på Google.

[Link fjernet af moderator for at anonymisere indlægget jvf. Aminos regler] 

Men som John antyder, der kan være sket ham noget, desværre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hmm det ser mystisk ud.

Tænkte først at det kunne være en svindler.

Men jeg kan se at hans selskab har eksisteret siden 2004, og alle oplysninger om adresser m.m ser ud til at være ganske pålidelige.

Jeg kan heller ikke finde nogen der skriver dårligt om ham på nettet.

Jeg kan se at han er et fremtrædende medlem af Liberal Alliance i Horsens, måske det var værd at kontakte dem, og høre, om de vidste hvad der foregår.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)