Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring ved siden af Dinero - hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... som de fleste nok ved, så har Dinero desværre ikke lagerstyring.. :-( 

Virksomheden jeg er i er kun 6-7 mdr gl., men vækster hurtigt. 
Vi er ualmindeligt glade for Dinero, og vil nødigt undvære. MEN - vi har brug for lagerstyring.

Jeg har tjekket op på, hvordan vi kan bogføre det praktiske med lagerbeholdning ved årets udgang mv.

MEN - hvordan skal vi styre vores lagerstyring ved siden af... ? Nogle idéer derude  ??

/Simon  

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon F.:

Hej... som de fleste nok ved, så har Dinero desværre ikke lagerstyring.. :-( 

Virksomheden jeg er i er kun 6-7 mdr gl., men vækster hurtigt. 
Vi er ualmindeligt glade for Dinero, og vil nødigt undvære. MEN - vi har brug for lagerstyring.

Jeg har tjekket op på, hvordan vi kan bogføre det praktiske med lagerbeholdning ved årets udgang mv.

MEN - hvordan skal vi styre vores lagerstyring ved siden af... ? Nogle idéer derude  ??

/Simon  

Hej Simon

Vi er kede af, at du er berørt af den manglende lagerstyring hos Dinero. 

Hvis der eksempelvis er tale om en webshop mener jeg, at der findes programmer der har lagersystemer. 

Vi har i Dinero udarbejdet en guide til, hvordan man kan håndtere varelaget, når man anvender Dinero. Jeg har smidt linket ind til denne guide nederst i tråden. 

https://dinero.dk/support/hvordan-handtere-jeg-varelager-og-momsen-hertil/

Jacqueline 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv en access database til at holde styr på mit lager. Men efterhånden som mit lager vokser, og antallet af ordre er steget siden start, så overvejer jeg at skifte til et andet regnskabsprogram, hvor der er er lager modul. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det har interessen, vil jeg gerne udvikle et system, der passer til dig og dine krav? Har længe selv tænkt på at lave noget lignende.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du er velkommen til at downloade en demo af myBiss og se om det er noget du kan bruge.

Hilsen

myBiss Business Systems

Hüseyin Aliz

http://www.mybiss.dk

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg vil på det kraftigste anbefale dig, at din lagerstyring er fuldt integreret med din fakturering og dit indkøb hvis du vil gøre dig håb om at få en lagerstyring til at fungere.

Løsninger til "den anden hånd" vil kun resultere I, at der sker fejl i lagerstyringen, og så kan du jo lige så godt lade være.

Så - gør op med dig selv om du ikke kan leve uden lagerstyring - Hvis ikke, så find dig en ny løsning med integreret lagerstyring.

To halve systemer lagt sammen giver ikke system I tingene.

Med venlig hilsen

Peter Wismer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange store virksomheder har et Replenishement ved siden af deres ERP, som beregner hvor meget og hvornår en ordre skal dannes. Denne ordre bliver derefter kastet ned til ERP-systemet og sendt ud til leverandøren med EDI. Der er selvfølgelig fuld integration mellem systemerne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)