Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husleje?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'r :)

Jeg har lige et spørgsmål, jeg kigger på et lagerlokal, er det muligt man kan spørger lejeren om 1-6 måneders gratis leje, da det skal bygges om, der skal en del stativer. Mange lokaler står alligevel ledigt.
Økonomisk er jeg ramt i bunden, da jeg hverken har søgt om investorer hjælp eller bank lån.

Håber i kan hjælpe,

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det lejeren eller dig der bygger om? Hvis det er dig selv, der vil sætte stativer o.l. op, så ser jeg intet grundlag for at bede om gratis leje. 

Hvor vidt andre lokaler står tomme er vel irrelevant? Hvis et boligselskab har tomme lejligheder, kan du jo heller ikke bare bo der gratis. Han har højst sandsynligt visse udgifter forbundet med sine lokaler. 

Med det sagt, ser jeg ikke der er noget i vejen med at spørge - du skal bare ikke forvente et ja. 

Når nu bunden er nået økonomisk, så burde du måske overveje om det er strengt nødvendigt med en lagerhal eller om du kan opbevare det du nu skal opbevare andet steds gratis?

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Fra  Pinkstudio.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan selvfølgelig altid spørge - og det koster ikke noget. Men jeg tvivler meget på du får en udlejer til at forære dig 1-6 mdrs gratis leje, fordi du skal indrette lokalerne ... det lyder ret søgt, også selvom de står ledige lige nu. Jeg kan ikke rigtigt se hvad udlejer skulle vinde ved at give dig 6 mdrs leje ...  min udlejer var flink og gav mig 14 dage, fordi jeg overtog midt på måneden.

Mere tror jeg ikke man skal regne med (heller ikke selvom det stod tomt i forvejen) ... jeg sætter i stand / indretter løbende, da jeg absolut ikke ønsker at optage lån (og ideen om en investor aldrig er faldet mig ind og næppe heller er realistisk i forhold til min branche)

Så mit tip: Find nogle lokaler du kan tage i brug med det samme, i stedet for nogle du skal bruge 1-6 mdr på at indrette (hvordan kan det i øvrigt nogensinde tage 6 mdr?!)

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, tak for dit indlæg :)

Jeg søger et lager&produktions lokal på cirka 1500m3, sådan nogen lokaler starter fra 70,000kr+ I Kbh omegn, man kan godt regne ud at det ville give godt og vel halv mio, når man ikke kan få solgt noget de første 3-4 måneder.

Det vel et nej man kan få, men man kan jo være heldige, hvis udlejeren ville hjælpe en virksomhed igang fra bunden af :)

Mvh

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angelina :)
Det tager jo lidt tid og fulde en lager op med varer, og stativer, pallereoler, fryselager, men det kunne jo være, at nogen amino'r har prøvet få lejet betalt 1-2 måneder, det er også rigeligt

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er da muligt, at du kan få noget rabat, hvis du tegner dig for en helårlig kontrakt. Det kræver nok noget depositum up front, som økonomien tilsyneladende ikke er til.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, tak for indlægget :)

Jeg er villig til at skrive kontrakt på flere år, og depositum betaler jeg gerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)