Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fødevarelokale

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et fødevarelokale til ompakning af tørrede produkter. Jeg har brugt en del tid på at finde frem til et godkendt lokale, men de fleste lokaler der er indrettet til fødevarer, er store lokale med en dyr leje. Er der nogen der har erfaring eller kender til muligheder for at leje sig ind hos eksisterende fødevarevirksomheder, som har kapacitet til at udleje et lokale 5-7 dage om måneden evt. om aften eller i weekenden?

Venlig hilsen

Mathilde

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde

Når du nu nævner tørrede produkter, og '5-7 dage om måneden' er det muligt at du kan komme ind under fødevarestyrelsens bagatelgrænse. Denne kan du læse mere om her:  http://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Privat-madlavning-og-f%C3%B8devarevirksomhed-under-bagatelgr%C3%A6nsen.aspx

Samme sted er der et link til  Køkkenhygiejne i private køkkener  . Det er naturligvis afhængigt af hvilke produkter der er tale om, og om du ompakker eller producerer nyt, men kan du komme ind under bagatelgrænsen kan du muligvis bruge dit eget køkken.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Jeg har talt med fødevarestyrelsen og min virksomhed kommer ikke under bagatelgrænsen. Tørrede fødevarer indgår i kategorien slik, nødder etc. og hvis du bryder en emballage ved ompakning, så skal du være i et fødevarelokale der er godkendt, herunder med glatte vægge, to vaske. Så jeg slipper ikke uden om, selv om jeg skal bruge minimal plads og har minimal risiko med hensyn til hygiejneproblemer. 

Jeg tænker, at der må være fødevarevirksomheder, evt. nyopstartede, der kan se en god ide i at leje et af deres lokaler ud om aften eller i weekenden, hvor de alligevel ikke bruger deres lokaler.

Samtidig må der være andre end mig, der står i denne situation.

Venlig hilsen

Mathilde

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med den lokale slagter, bager eller lignende. Måske han/hun gerne vil tjene et lille bidrag til driften.

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne i landet ville det være aktuelt for dig?

Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter lokale i København eller omegn. Jeg bor selv på Frederiksberg, så gerne så tæt på som muligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)