Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellige varianter af webshops

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er simpelthen gået i blinde når jeg skal vælge mig et område at starte op på. Jeg skal finde mig en niche, men jeg ender altså med at sige: "der er jo så mange andre". Den attitude kan jo selvfølgelig ikke bruges.

Derfor vil jeg sådan set bare gerne se lidt forskellige webshops. Du må meget gerne linke til din webshop, og også meget gerne fortælle lidt om den.
Hvordan valgte du dine produkter? Hvordan går det? Var det svært at skaffe kunder i starten?
Bare kom med lidt forskellige inputs.

Det hele skal bare bruges som lidt inspiration.

Med venlig hilsen
Lasse 

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg synes du bør gribe det helt anderledes an. 

Det vigtigste er at du finder et projekt eller et produkt, som du brænder for at sælge. Ja, så kan det godt være der var et mere "optimalt" marked med mindre konkurrence, men det er her dit drive skal bære dig og skille dig ud.

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Du siger det selv - "Den attitude kan jo selvfølgelig ikke bruges". 

I stedet for at lede efter et produkt i en niche, synes jeg du skal finde et behov du ønsker at dække, og efterfølgende analyserer dig frem til hvordan du kan gøre det bedre end de eksisterende udbydere. Dermed skaber du din egen niche :-)

Tvivler på at der sidder folk herinde med en god niche med indtægt, som ønsker at give dig inspiration i deres retning :-) 

Held og lykke med din kommende webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)