Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænde saltvand og kur der dræber cancer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John Kanzius sagde at han opfandt en måde at brænde saltvand på da han ledte efter en metode til at dræbe cancer. Det er egenlig ikke nogen nyhed, men nu da jeg læser han døde under mystiske omstændigheder vil jeg lige vise Jer det han viste frem. Scam eller ej - det må du selv vurdere. Men jeg håber der er nogen der er i stand til at teste det.

Jeg betragter det nu mere som en måde at skabe HHO gas på og brænde det af direkte fra kernen. Men det kan jo godt være at det er billigere at bruge radiobølger end ren energi.

">

"Look up John Kanzius on Wikipedia. They claim his invention used more power than it took in. They Lied.
I called the Lab in Akron, Oh and spoke to a colleague of his. His said bullshit! John Died mysteriously as well. He said the Cancer cure worked and the RF signal used a fraction of juice that it put out. Wikipedia says otherwise. He co-worker was audible upset talking about it as well. "

Det virker som om Wikipedia har slettet al info om ham nu...

Har i hørt om nogen der har forsøgt at genskabe det?

Her er patentet:

https://www.google.dk/patents/EP2109500A2?cl=en&dq=inassignee:%22KC+Energy+LLC%22&hl=da&sa=X&ei=OEFyVNbFBY7BPO-rgMgH&ved=0CDAQ6AEwAg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)