Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om PayPal konto i EUR & kursregulering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! :)

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med et problem jeg er løbet ind i . Jeg har fundet et par andre indlæg her på Amino om emnet, men ikke nogen som helt svarer mit spørgsmål. Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed hvor jeg laver mit regnskab i Sigma.

Jeg har en webshop som lige nu retter sig mod danske kunder. Den går jeg og forbereder til at blive mere international, jeg implementerer priser i EUR og betaling med PayPal. For at bogføre mine EUR indbetalinger tænker jeg at jeg kan lave en kursreguleringskonto, så hvis jeg får en indbetaling på 10 eur går der 10 ind på paypal eur kontoen og ± 65 ind på reguleringskontoen, alt efter hvad kursen nu er i. Problemet er bare at når jeg på et tidspunkt skal overfører de EUR fra PayPal til min danske bankkonto eller danske paypal konto, så har kursen måske ændret sig og så står der et beløb tilbage på kursreguleringskontoen. Jeg tænker at det vel skal være sådan at hvis jeg overfører alt fra min eurkonto til min danske konto, så skal reguleringskontoen gå i 0?

En mulighed jeg har tænkt på erl at jeg sætter min PayPal op til at alle betalinger bliver direkte konverteret til DKK med det samme. Det betyder bare at jeg står tilbage med en faktura der står i EUR og et beløb på min PayPal konto i DKK, er det problematisk?

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)