Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til php script

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

jeg har lavet et php login jeg har også en exit knap  hvor  jeg  vil have a når brugeren er loget ind og skal loge ud trykker han exit og så logger den ud har dette kode

<?php

$filename = 'index.html';
$file = fopen($filename, 'r')
    or exit("unable to open file ($filename)");

?>

men kan ikke rigtig få det til at virker

en anden ting jeg skal også bruge en php script man sætter på vær side  så man ikke kan logge ind via url adressen

håber i kan hjælpe

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Uden at vide for meget om det script / system du har lavet, så vil jeg tro at du skal overveje dit log ind element igen, da det ikke imø, ser særligt sikkert ud. Benytter du dig ikke af sessions, når en bruger logger ind?

For med en session, kan du også nemmere kontrollere hvem der må se hvad og hvornår - det gør det også nemmere at lave en logout element.

 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Jeg er godt klar over, at det her ikke er en direkte løsning til dit spørgsmål, og at der er måske også en god grund til, at du har spurgt her på AminoAngel, men der er en masse sikre og gode PHP log ind-systemer med udførlige brugervejledninger til, hvordan man gør, på Google. Fx har WikiHow lavet en, hvor de beskriver hvordan man gør! Cool

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se den stump kode har noget som helst med bruger login at gøre. Vil måske foreslå du finder en der kan lære dig php og få dig på rette spor, hvis du ikke er under uddannelse hvor der er sådanne. 

Derudover er der masser af websites, også på engelsk, med guides til dit og dat. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)