Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste markedsføring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ville gerne høre hvad i ville foreslå at en ny børnetøjswebshop's bedste markedsførings form ville være med et begrænset budget?

Jeg har brugt:

- Facebook (har kun fået likes af FB siden.)

- Google adwords en del.

- Instagram

Folk der klikker ind på siden falder hovedsagligt fra (1 klik) og så falder de fra.
Vil rigtig gerne høre jeres idéer :-)

Jeg sælger nye mærker som (hovedsaglig) ikke findes i Danmark. Og det har jeg valgt fordi jeg synes at der var rigtig meget af det samme og næsten alle har de samme produkter og mærker. Også fordi jeg startede med et mindre budget :-)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg er langt fra ekspert. 

Men der var en ting som slog mig. 

Har I overvejet at registrere domænet childhood.dk også?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ligesom dig også Facebook, som jeg syntes virker ok. Instagram giver mig ikke rigtig nogle besøg, indtil videre, og adwords har jeg stadig tilgode at prøve. Men hvad med at prøve Google+? Det anbefales af mange mht SEO.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad med alle de blogs og fora, der er om børn? Kunne du annoncere på nogen af dem på den ene eller anden måde?

Mvh

Henrik

www.salgforikkesaelgere.dk

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke oprette en facebook fanepage og begynde holde konkurrencer og komme med nyttige tip.

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er kvinder vild med sådan grupper Cool

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Childhoood.dk:

Folk der klikker ind på siden falder hovedsagligt fra (1 klik) og så falder de fra.
Vil rigtig gerne høre jeres idéer :-)

Hej Childhood

Hvis du allerede har trafik, så synes jeg du skal starte med at analyserer på denne trafik, før du kaster dig over markedsføringsdelen. Prøv at find frem til hvilke kanaler dine besøgende kommer fra, og dernæst hvor høj afvisningsprocent de enkelte kanaler har. Her har de allerede et præg om hvorvidt de forskellige kanaler virker som markedsføring. Hvis du ikke allerede har gjort det, bør du få installeret Google Analytics. 

Samtidig ligger en stor del af årsagen måske på webshoppen, da du hentyder til at afvisningsprocenten er høj. 

Ved brug af Google Adwords, Facebook og Instagram er du ikke gået helt galt i byen - spørgsmålet er om du bruger det rigtigt. Ved især Google Adwords og Facebook er der store faldgrupper i forhold til spildte markedsføringskroner, hvis du ikke fra start opsætter dine kampagner rigtigt. 

Held og lykke med det hele ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)