Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på iphone-covers.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Som altid er det rart med andres hjælp til at se fejl og mangler man selv har set sig blind på.

Så hvis du har 2 min, så kig forbi www.iphone-covers.dk og smid herefter et par kommentarer retur.

Go' weekend

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hinding:

Hej Amino'er,

Som altid er det rart med andres hjælp til at se fejl og mangler man selv har set sig blind på.

Så hvis du har 2 min, så kig forbi www.iphone-covers.dk og smid herefter et par kommentarer retur.

Go' weekend

Hej Hinding.

Jeg synes faktisk det spiller rigtig godt for jer. En lille ting, jeg ville ændre teksten i søgefeltet til bare "søg" eller noget markant kortere. Jeg orker simpelthen ikke som kunde at læse en 9-ord-lang linje bare for at beskrive søgefeltet. Dog en MEGET LILLE ting, synes jeres hjemmeside er utroligt lækker, farverne spiller, flot lay-out osv.

Håber det kunne bruges til noget Smile

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes din forside virker lidt rodet. Der sker for meget.

Banner med betalingsmuligheder kan måske flyttes til bunden, og det andet banner med dine 4 salgspunkter kan måske flyttes til toppen, og dermed give mindre rod og mere plads til produkter. Det er jo trods alt dem du skal sælge.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hinding

Fin hjemmeside med gode idéer. Dog virker det som om, du vil det FOR meget.... 

Forstå mig ret, forsiden er fydt med for mange oplysninger. Mine øjne kan næsten ikke håndtere alt den viden. Lige umiddelbart vil en mere simpel forside løse dette problem.

Ellers godt koncept!

God vind

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

flot side. Hvem har lavet den for jer??

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Rejsestedet Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hinding,

Jeg ville bare lige sige, at siden ser super fin ud på min 24" skærm. 

Umiddelbart kan jeg ikke lige sætte en finger på noget.

Skal du til Thailand? Rejsestedet har mange billige rejser til Thailand!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der sker for meget på forsiden - Jeg ville foretrække hvis der ikke var så mange elementer på forsiden.

Synes ligeledes der er for mange elementer på produktsiderne - Jeg ville tage nogen af elementerne i Header'en, fx det med at I har gratis levering hvis man køber over 149, at I sender samme dag osv.

God måde at vise produktbilleder på, når man er i en oversigt. Og fine produktbilleder generelt.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er jegeres handelsbetingelser henne? Det kan give jer alvorligt juridiske problemer, hvis i ikke har sådan nogle. Desuden savner jeg information til købsprocessen, såsom fragtpriser og hvilket firma i anvender. 

En anden ting er, at i på forsiden har et banner omkring noget gaveindpakning. Rigtigt flot banner, men flyt det længere op. Der er noget købsargument og call to action i det, så det er synd at "gemme" det væk så langt nede på siden :)

Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode inputs, som vi vil arbejde på!

Har selv lavet siden med hjælp fra en programmør i Romanien :)

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskuelig side.

Jeg kunne måske godt savne en Trustpilot badge, eller en slider der viser dine glade kunders respons... Tro mig det sælger.

Jeres nyhedsbrev boks ser lidt tynd ud. Måske pifte den op med nogle farver. 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)