Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få nyhedsbrev tilmeldinger på facebook - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger mailplatform.dk til nyhedsbreve og vil høre om nogen kender en løsning som jeg kan integrere med min facebook side og få folk til at tilmelde sig nyhedsbreve via den vej? Mailplatform har desværre ikke rigtig en løsning. Vil gerne høre om både gratis og betalte udgaver.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at følge videon på denne side

http://www.launchgrowjoy.com/add-newsletter-signup-box-facebook-timeline/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Fra  firstidea.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Er denne facebook App / Tab , en funktion i tilbyder gratis? Eller vil det koste noget at få denne funktion?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej firstidea.dk

Som alle vores andre funktioner, er det helt gratis hvis du har under 2.000 kontakter og sender under 20.000 nyhedsbreve.  
Ingen spam, videresalg af din e-mail, indtastning af kreditkort med tvunge abonnementer eller andre "tricks". 

Du skal være velkommen til at fange mig på nia@bullsender.com, så guider jeg dig gerne igennem hvordan den app integration gribes an.

Ellers har vi i hverdage både live-chat, telefon og mail support. Se mere på vores hjemmeside: bullsender.com

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Andersen:

Hej firstidea.dk

Som alle vores andre funktioner, er det helt gratis hvis du har under 2.000 kontakter og sender under 20.000 nyhedsbreve.  
Ingen spam, videresalg af din e-mail, indtastning af kreditkort med tvunge abonnementer eller andre "tricks". 

Du skal være velkommen til at fange mig på nia@bullsender.com, så guider jeg dig gerne igennem hvordan den app integration gribes an.

Ellers har vi i hverdage både live-chat, telefon og mail support. Se mere på vores hjemmeside: bullsender.com

Er desværre ikke ude på, at skifte, for den første mail jeg fik Bullsender.com røg i spam, så det tegner ikke godt. Bruger mailplatform.dk og er godt tilfreds.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)