Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter en Ruby on Rails programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er på udkig efter en Ruby on Rails programmør til at arbejde tæt sammen med mig i min nyopstartede virksomhed.

Programmøren vil blive aflønnet og har mulighed for at arbejde hjemme eller på et fælleskontor på Frederiksberg.

Jeg har allerede lavet et wireframe og sat en detaljeret liste op over de nødvendige funktioner.

Det kunne være godt med en studerende, som vil få meget gavn af at få det på CV'et.

Hvor vil I anbefale at lede henne?

Det skal nævnes, at jeg i dag har skrevet til studielederen for Softwareteknologi på DTU for at høre om de har nogle grupper hvor sådanne studiejobs bliver lagt op.

Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg syntes projektet lyder super spændende.

Jeg er pt. på dagpenge og er derfor berettiget til løntilskud i 26 uger. Jeg har arbejdet med Rails i over 1 år nu, og har godt styr på frameworket. Jeg bor godtnok i Jylland, men skriv endelig hvis du har lyst til en videre snak...  

linkedin.com/pub/ruben-thuesen/65/52a/a25

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailinglisten på http://copenhagenrb.dk/ er nok det bedste udgangspunkt du kan få.

Er der nogen særlig grund til at du har valgt lige netop Ruby on Rails?

Jeg koder selv i Ruby og vi benytter Ruby on Rails på https://billetto.dk, og nyder det, men det er svært at finde udviklere.

Jeg kender ikke dine kompetencer, men det virker sært at krav til teknologi er sat før i har fået en udvikler om bord.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, det er efterhånden to måneder siden at jeg skrev indlægget.

Vi har siden da fundet de nødvendige udviklere og projektet nærmer sig lancering.

Tak for svarene :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)