Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At søge efter wholesalers og betale for det?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt en del via Google, efter wholesalers der kan sælge produkter til min webshop, og har også gjort flittigt brug af dem. Men det er efterhånden de sammen der hele tiden kommer frem på google, og jeg ville gerne finde nogle nye produkter som ikke er hos disse wholesalers. Jeg har så læst lidt om disse sider http://www.esources.co.uk/ og http://www.wholesaledeals.co.uk/ som skulle kunne hjælpe med at finde flere wholesalers, mod betaling, ved at tilbyde adgang til deres database.

Hvad er jeres erfaring med at betale for sådan en service ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vender lige mit spørgsmål igen, da jeg stadig er interesseret i, om det kan betale sig at bruge tid og penge på sådan en service.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du forbinder med "wholesalers"

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wholesalers forbinder jeg med de virksomheder/producenter/importører der sælger produkter til forretninger og erhvervsdrivende, som så igen sælger disse produkter videre til feks private forbrugere. 

Jeg er lidt i tvivl om hvilket dansk ord der dækker den betydning, men jeg søger flere virksomheder/importører, end dem jeg bruger nu, som sælger børnetøj til erhvervsdrivende.

Når jeg bruger google, er det de samme virksomheder/importører der kommer frem igen og igen. I min søgen faldt jeg over de to sites nævnt i mit første indlæg, som skulle kunne formidle kontakter til et stort netværk af virksomheder/importører. Men om det er penge lige ud af vinduet, eller om det virkelig kan skabe nogle kontakter, her jeg ingen erfaring med.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Wholesalers forbinder jeg med de virksomheder/producenter/importører der sælger produkter til forretninger og erhvervsdrivende, som så igen sælger disse produkter videre til feks private forbrugere. 

Jeg er lidt i tvivl om hvilket dansk ord der dækker den betydning, men jeg søger flere virksomheder/importører, end dem jeg bruger nu, som sælger børnetøj til erhvervsdrivende.

Når jeg bruger google, er det de samme virksomheder/importører der kommer frem igen og igen. I min søgen faldt jeg over de to sites nævnt i mit første indlæg, som skulle kunne formidle kontakter til et stort netværk af virksomheder/importører. Men om det er penge lige ud af vinduet, eller om det virkelig kan skabe nogle kontakter, her jeg ingen erfaring med.

- Kim -

Hvorfor så søge efter "wholesalers" når du kan søge efter producenter?

ALIBABA giver dig adgang til dette netværk, af producenter, og uden at skulle betale for at få selvsamme oplysninger og detaljer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring har efterhånden vist mig, at det sjældent kan betale sig at give penge for den slags der - har ikke prøvet det på de 2 sider du nævner, men kender dem udemærket. Har istedet prøvet på nogle tyske og oplevelserne er lidt blandede.

Jeg har efterhånden fundet flest ved blot at søge på google, men at udtænke specielle termer som grossister kan bruge og søge via disse. Find ud af hvad det du søger efter eventuelt hedder på det pågældende sprog, hvad hedder grossist, engros, leverandør, distributør, forhandler - ja, termerne er mange. Brug eventuelt også billedsøgning på google, det giver også engang imellem nogle spændende resultater. Når først du begynder at få færden af hvad de forskellige produkter hedder, og hvilke termer der typisk bruges, så vil jeg "næsten" love dig, at det at søge efter nye leverandører eller produkter, bliver en leg der er let og ligetil ;)

Endnu et godt råd kunne være at finde hjemmeside til messer med udstillere der er relevant for dig og din branche. Eksempelvis Spielwaren messe i Nürnberg kunne være relevant for din shop - find så listen over udstillere og tæsk så ellers de mange sider igennem ;)

Håber det hjalp en smule

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:
ALIBABA giver dig adgang til dette netværk, af producenter

Vil dog ikke anbefale Alibaba til denne branche/produktgruppe, selvom nogle europæiske leverandører også findes derpå. Vil man udenfor EU, jo, så er Alibaba en start, men ellers er det efter min mening mest til alt andet end legetøj og lignende.

Men det skader selvfølgelig ikke at kigge

 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

AllRoundMan:
ALIBABA giver dig adgang til dette netværk, af producenter

Vil dog ikke anbefale Alibaba til denne branche/produktgruppe, selvom nogle europæiske leverandører også findes derpå. Vil man udenfor EU, jo, så er Alibaba en start, men ellers er det efter min mening mest til alt andet end legetøj og lignende.

Men det skader selvfølgelig ikke at kigge

Nu var det lidt mere "in general" alle har en mening om alibaba, men faktum er stadig den at producenterne er at finde der - fra lille til stor.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Gav dig bestemt heller ikke u-ret, ville bare klart anbefale andre kanaler til ham med udgangspunkt i typen af sortiment han sælger Wink

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

Hvorfor så søge efter "wholesalers" når du kan søge efter producenter?

ALIBABA giver dig adgang til dette netværk, af producenter, og uden at skulle betale for at få selvsamme oplysninger og detaljer.

Jeg prøvede ALIBABA i starten men syntes ikke kvaliteten var god nok. Måske var jeg bare uheldig, men flere at de trøjer jeg købet hjem, kunne ikke klare mange ture i vaskemaskinen før de mistede farve eller trykket på trøjen krakelerede.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)