Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-POS system på tablet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et meget specifikt spørgsmål, som jeg skal høre jer om. Jeg har selv ledt på nettet, men ved desværre ikke helt hvad det jeg søger hedder - så derfor beder jeg jer som hjælp.

Jeg har to kørende sælgere med tablets, som tager ud til kunder. Her præsentere de et produkt og hvis kunden vil købe det, så skal det være muligt for den kørende sælger på stedet at lave en faktura i en template med alle nødvendige oplysninger og sende den direkte til kundens mail. Derefter skal kunden via softwaren kunne betale med kort.

Som det sidste skal det være muligt i back-end, at trække ud de forskellige fakturaer som er blevet lavet samt se hvilken kørende sælger har solgt hvad. Jeg formoder, at der vil være en "vores ref." på fakturaen og på den måde kan man se, hvor meget den enkelte har solgt.

Softwaren skal gerne være et månedsabonnement.

Er der nogen af jer, som kender til denne type software?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart ser jeg mange muligheder, som jeg forstår det, leder du efter et Mobile POS, der kan integreres med et regnskabs-/bogføringssystem.

Hvis det er korrekt, så kan du bruge danske WallMob (wallmob.com) og integrere med e-conomic, eller hvis du er lidt ferm, kan du lave et system med iZettle og e-conomic. Uanset hvad, så bliver du nok nødt til at tænke mere end et system ind, kan ikke lige komme på et, der kan det hele.

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Umiddelbart ser jeg mange muligheder – som jeg forstår det, leder du efter et Mobile POS, der kan integreres med et regnskabs-/bogføringssystem.

Hvis det er korrekt, så kan du bruge danske WallMob (wallmob.com) og integrere med e-conomic, eller hvis du er lidt ferm, kan du lave et system med iZettle og e-conomic gennem deres respektive API'er (mener ikke der er lavet en integration endnu). Der er sikkert også andre, der kan integrere med e-conomic, prøv at kigge her: http://www.e-conomic.dk/apps

Uanset hvad, så bliver du nok nødt til at tænke mere end et system ind, kan ikke lige komme på et, der kan det hele.

Nu kan det så være jeg spørger dumt, men hvorfor skal dine kunder have en faktura og betale med det samme? Kan du ikke bare bruge fx iZettle, så får de jo en kvittering per mail? Der kan du også se, hvilken medarbejder, der sælger hvad, men det kan du med de fleste POS systemer.

Eller sende en faktura, og ikke starte din løsning før første betaling / give lidt kredit?

/Alex

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Jeg vil ikke betale procenterne til iZettle, som hver transaktion koster - så den løsning vil jeg ikke bruge. I forhold til faktura, så skal kunden blot have et bevis på at de har købt X af mig. Faktura er selvfølgelig ikke rigtig betegnelse, at bruge her.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM

Som Alex også skriver, så skal du nok bruge en løsning, der består af to integrerede systemer. Du kan nemt forbinde e-conomic regnskabsprogram med fx nVision Mobile.

Med nVision kan du vise dine produkter frem til kunderne på en iPad. Når en af dine sælgere optager en ordre via iPaden, overføres den til dit e-conomic-regnskab og sender en ordrebekræftelse til kundens e-mail.

I e-conomic kan du tilføje ”vores ref” på fakturaerne og bagefter se i omsætningsstatistikken, hvor meget de forskellige medarbejdere har solgt for. Du har også mulighed for kun at vise statistikken for betalte fakturaer.

Jeg håber, at det kan hjælpe dig videre.

Med venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen ligger i at kunderne skal kunne betale med kort. Alt det andet kan programmeres på en enkelt dag, samtidig findes der et hav af systemer som kan det du søger.

Grunden til jeg siger at udfordringen ligger i kortbetalingen, er at man som udgangspunkt altid selv skal have en indløsningsaftale for at modtage betalinger via kort. Der findes dog systemer som iZettle, hvor man ikke behøver indløsningsaftalen. iZettle er bare ikke særlig elegant.

Hvis du ikke har noget imod at skulle ansøge om en indløsningsaftale, så kan man nemt lave en web app, som blot loader et betalingsvindue fra f.eks ePay, hvor kunden kan betale med kort. Dog skal kundens kort oplysninger så indtastes manuelt, med mindre der findes en smart kortlæser som kan hente de data fra kortet, uden at der er tale om iZettle.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)