Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan henvender man sig til mulige samarbejdspartnere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger råd og vejledning om hvordan man henvender sig til mulige samarbejdspartnere. For at få yderligere gang i min virksomhed så har jeg planer om at kontakte andre virksomheder der kan have gavn af et partnerskab med min virksomhed.

Men hvordan henvender jeg mig bedst?

-       Email

-       Brev

-       Telefonisk

-       Andet?

Hvordan forklarer jeg hvordan vi begge kan drage fordel af et samarbejde.

Mvh Morten

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mest erfaring med, at etablerer samarbejde med folk jeg i forvejen har haft en eller anden kontakt til før. Men i de tilfælde har jeg haft bedst succes med. at ringe.

Hvad er det for noget konsulent arbejde du har med at gøre?

Natasha

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Fra  NORME Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også i en fase nu, hvor vi søger forskellige samarbejdspartnere - altså andre virksomheder - der er i samme branche, men arbejder med et andet område. 
Første møde er i dag med en mere erfaren person, som jeg mødte til et iværksætterarrangement. Jeg så i en anden tråd et tøjfirma, som byttede brochurer med andre tøjfirmaer eller lignende, som man lagde med, hver gang man solgte et produkt til en kunde. Det virkede fint. 

Vi undersøger dybereliggende mekanismer, der ligger bag forskellige relationer i og omkring virksomheder med baggrund i vores sociologiske uddannelser. Vi sælger altså vores viden, og her er der tale om nogle andre former for partnerskaber. Jeg forestiller mig to måder at have partnerskaber på: 1) hver gang man ser, at ens kunde kunne have gavn af ydelserne hos vores samarbejdspartner, så foreslår vi deres ydelser til dem. 2) Vi skaber sammen en reklamekampagne til gavn for begge parter. 3) Vi indgår fælles i et projekt for en kunde. 

Er der andre, der har erfaringer omkring partnerskaber mellem virksomheder, så vil jeg meget gerne høre om det!

Mvh Tenna

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)