Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber kommer til Danmark og det skal nok ryste op i Taxabranchen

Side 14 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hvordan skulle alle anmeldelser på Uber blive valideret ?. Og så er der også lige det lille problem at i starten er der slet ingen anmeldelser af hverken kunder eller chauffører.


Fordi du kun kan anmelde en chauffør du har kørt med.
Trustpilot kan jeg anmelde alle dem jeg har lyst.

Og ja, selvfølgelig tager der lidt tid før der er kritisk masse på en service. Den udfordring havde Ebay også engang.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
I danske taxaer er det lige præcis skide ligegyldigt hvad du gør, for du får ingen præmie for god service, eller straf for dårlig service.

Ahh det er jo ikke rigtig. Her ovre, hvor vi har normale Taxi tilstande, kan vognmanden jo vælge at fyre chaufføren hvis han ikke opfører sig korrekt og derved får klager. Og så er der jo den gode gamle med mund til mund metoden om hvem man skal vælge at køre med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Og der har du kerne i Uber. De ratings du får, afgør hvor gode ture du får. Så du bestemmer selv ved din handling, om du vil tjene gode penge eller dårlige.
I danske taxaer er det lige præcis skide ligegyldigt hvad du gør, for du får ingen præmie for god service, eller straf for dårlig service.

Så der ramte du kernen i det Uber kan.

De bedste hilsner

Martin

Helt enig. Personligt så synes jeg man skulle have ladet folket bestemme om de ville køre med Uber eller Taxi. Men der er desværre en åndsvag lov der er konkurrence forvridende. Og med lov skal man jo land bygge.Angry

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
nogen gør.... ikke alle:) jeg ligger nr. 1 indenfor mobiltelefoner og kan du finde en eneste falsk anmeldelse ved mig så får du en gratis nokia 3310 med lader til!:)


Jeg siger ikke at alle gør det, jeg siger bare at du på ingen måde kan stole på Trustpilot, mens du langt bedre kan stole på Uber.
Og flot at du ikke snyder og har gode karakterer, men der er mange der ikke er så dygtige og ærlige som dig.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Michael:
Hvordan skulle alle anmeldelser på Uber blive valideret ?. Og så er der også lige det lille problem at i starten er der slet ingen anmeldelser af hverken kunder eller chauffører.


Fordi du kun kan anmelde en chauffør du har kørt med.
På Trustpilot kan jeg anmelde alle dem jeg har lyst.

Og ja, selvfølgelig tager der lidt tid før der er kritisk masse på en service. Den udfordring havde Ebay også engang.

De bedste hilsner

Martin



20 taletids kort til 50 kr. stk. og 5000 kr. til ture og jeg ligger nr. 1. på Uber..:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

samtidig har jeg da et par gange følt mig presset til at give folk en bedre service end de burde have fordi de truede med at rate mig dårligt på TP.....

kan det ikke tænkes det samme kunne ske på Uber?



Jo da, det kan fint tænkes og det "pres" er jo med til at vise dig hvad god service er :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg vil da hellere have en chauffør der følge sig presset til at give mig god service, end en chauffør der er skide ligeglad med mig :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Ahh det er jo ikke rigtig. Her ovre, hvor vi har normale Taxi tilstande, kan vognmanden jo vælge at fyre chaufføren hvis han ikke opfører sig korrekt og derved får klager. Og så er der jo den gode gamle med mund til mund metoden om hvem man skal vælge at køre med.

Det er muligt at den slags fungere i Søndrebøvelse, men i større byer og det er jo der der bor fleste mennesker, der er virkeligheden en anden.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Fordi du kun kan anmelde en chauffør du har kørt med.
På Trustpilot kan jeg anmelde alle dem jeg har lyst.

På Trustpilot bliver de fjernet igen hvis du ikke kan bevise at du har handlet i shoppen. At du så kan handle der og bare svine dem til alligevel er jo netop en af svaghederne i systemet. Men Uber har jo netop samme svaghed. Kør en tur med din konkurrent og smadder hans forretning. Det bliver jo et stikkeri der går amok.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
På Trustpilot bliver de fjernet igen hvis du ikke kan bevise at du har handlet i shoppen. At du så kan handle der og bare svine dem til alligevel er jo netop en af svaghederne i systemet. Men Uber har jo netop samme svaghed. Kør en tur med din konkurrent og smadder hans forretning. Det bliver jo et stikkeri der går amok.


Ingen systemer er perfekte, men det Uber har giver et meget rigtigere billede, end Trustpilot etc.
Se Ebay, der virker det ret godt og der ved man også når folk har handlet med hinanden.

Nå, nu vil jeg holder fri, tak for kampen.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 14 ud af 23 (222 indlæg)