Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber kommer til Danmark og det skal nok ryste op i Taxabranchen

Side 13 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
Trustpilot ved da PRÆCIST hvem der anmelder... for at anmelde på TP skal man have handlet i butikken... har man ikke det kan man bare få slettet anmeldelsen....


Jeg har aldrig haft en aftale med Trustpilot og det vælter ind med anmeldelser på Dinero, Agera og Amino, uden at Trustpilot ved en disse om mig eller dem.
Jeg er klar over at man kan betale Trustpilot en masse penge for at kunne styre det, men det er jo promiller af dem der rates.
Så det passer bare ikke.

Og super at du og dine venner er glade for de danske taxaer.
Jeg oplever selv god service ca. hver 4. tur, så de gode chauffører er der ude, men snart er de nok i Uber ;-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg er klar over at man kan betale Trustpilot en masse penge for at kunne styre det, men det er jo promiller af dem der rates.
Så det passer bare ikke.


en masse penge? synes nu ikke det er slemt hvad jeg giver...

og er det ikke lidt nemt at sige : jeg betaler ikke for at være der... så alle de dårlige anmeldelser (og muligvis også de positive) er løgn?

kigger man på amino derinde... så fortæller det jo at det er en skod service man får her.... (ikke min mening men det er hvad der står i runde tal)...

hvad vil forskellen på Uber ratings og TP ratings være? der findes jo brokkerøve alle steder....:)

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg er enig i at den danske taxa branche godt kunne bruge et kursus i kundepleje.

Men må sgu sige som gammel taxachauffør, at når man har kørt 4-5 år nat kørsel, så bliver man lidt ligeglad med service. kunderne er nogle fucking røvhuller. Man kører med drukkenbolte, grøndlændere som brækker sig, ludere som er en elendighed, negere som løber fra regningen, unge mennesker som sviner taxaen til, folk der stinker af pis og bræk osv osv. 

I starten åbnede jeg altid døren for kunderne med et smil, lige indtil jeg for 20. gang fik at vide " ja du får sgu ingen drikkepenge af mig jeg kan godt åbne døren selv" og jeg gjorde det jo ikke på grund af drikkepenge men ren kundeservice og til sidst droppede jeg helt at åbne døren for kunderne.

Så jo længere tid man kører som chauffør jo mindre service minded bliver man.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
hvad vil forskellen på Uber ratings og TP ratings være? der findes jo brokkerøve alle steder....:)


Forskellen er som jeg skriver. På Trustpilot er langt de fleste anmeldelser ikke på nogen måde valideret. Det er alle anmelelser på Uber.
Det kalder jeg en forskel...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:

Men må sgu sige som gammel taxachauffør, at når man har kørt 4-5 år nat kørsel, så bliver man lidt ligeglad med service. kunderne er nogle fucking røvhuller. Man kører med drukkenbolte, grøndlændere som brækker sig, ludere som er en elendighed, negere som løber fra regningen, unge mennesker som sviner taxaen til, folk der stinker af pis og bræk osv osv. 

I starten åbnede jeg altid døren for kunderne med et smil, lige indtil jeg for 20. gang fik at vide " ja du får sgu ingen drikkepenge af mig jeg kan godt åbne døren selv" og jeg gjorde det jo ikke på grund af drikkepenge men ren kundeservice og til sidst droppede jeg helt at åbne døren for kunderne.



Og der har du kerne i Uber. De ratings du får, afgør hvor gode ture du får. Så du bestemmer selv ved din handling, om du vil tjene gode penge eller dårlige.
I danske taxaer er det lige præcis skide ligegyldigt hvad du gør, for du får ingen præmie for god service, eller straf for dårlig service.

Så der ramte du kernen i det Uber kan.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Altimobiler.dk:
hvad vil forskellen på Uber ratings og TP ratings være? der findes jo brokkerøve alle steder....:)


Forskellen er som jeg skriver. På Trustpilot er langt de fleste anmeldelser ikke på nogen måde valideret. Det er alle anmelelser på Uber.
Det kalder jeg en forskel...

De bedste hilsner



men.... når man læser de negative om amino... så virker det rigtigt meget som om brugerne rent faktisk her været her... kan heller ikke lige se ideen med at svine amino til... der er jo ikke rigtigt nogen konkurrenter...

det er mere positive oplevelser folk har det med at lyve om for at fremme deres eget firma jeg har oplevet....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
men.... når man læser de negative om amino... så virker det rigtigt meget som om brugerne rent faktisk her været her... kan heller ikke lige se ideen med at svine amino til... der er jo ikke rigtigt nogen konkurrenter...


Det har de da sikkert også.
Jeg vil da gerne indrømme at det meste af min energi er gået til at lave Agera og Dinero, der hjælper iværksættere big time.
Og det har da kostet lidt på den service der er givet på Amino.
Det afspejler sig så i de ratings vi får.

Jeg kunne så, hvad næsten alle andre gør, lave en masse fake ratings, men det gider jeg ikke.
Derfor ser du Amino's meget ærlige halvslappe karakter på Trustpilot, mens andre der gør det langt værre, har gode fine karakterer, som de har fået af deres venner eller betale trustpilot for at fjerne de dårlige...

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Forskellen er som jeg skriver. På Trustpilot er langt de fleste anmeldelser ikke på nogen måde valideret. Det er alle anmelelser på Uber.
Det kalder jeg en forskel...

Hvordan skulle alle anmeldelser på Uber blive valideret ?. Og så er der også lige det lille problem at i starten er der slet ingen anmeldelser af hverken kunder eller chauffører.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg kunne så, hvad næsten alle andre gør, lave en masse fake ratings, men det gider jeg ikke.


nogen gør.... ikke alle:) jeg ligger nr. 1 indenfor mobiltelefoner og kan du finde en eneste falsk anmeldelse ved mig så får du en gratis nokia 3310 med lader til!:)

jeg ligger nr. 1 fordi jeg giver tip top service og alt det der.... ikke fordi jeg snyder!

og snyderne finder du IKKE i toppen... langt fra...! hvorfor så ikke det? fordi de laver de falske anmeldelser for at dække over en masse dårlige....!

synes faktisk det er lidt ærgeligt så mange taler ned om trustpilot... for synes faktisk det er en kanon service som også fortæller en masse om de forskellige firmaer.... jeg sætter en ære i at ligge hvor jeg ligger.... og det vil jeg påstå at langt de fleste i top 10-20 også gør....!

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

samtidig har jeg da et par gange følt mig presset til at give folk en bedre service end de burde have fordi de truede med at rate mig dårligt på TP.....

kan det ikke tænkes det samme kunne ske på Uber?

Side 13 ud af 23 (222 indlæg)