Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt det arbejde, til ingen nytte? Watchfelt.dk mangler konverteringer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Her er nogle ting som jeg tænker kan skade konverteringen:

  • Du skriver "mest yngre mennesker", jeg kan ikke rigtig se nogle produkter til den gruppe? Nu ved jeg ikke nødvendigvis hvilke ure som de yngre mennesker går med, dem jeg kender går slet ikke med ur, men bruger sin smartphone i stedet. Men som udgangspunkt synes jeg dine produkter henvender sig til en lidt anden målgruppe.
  • Produkterne er de samme som på dine konkurrenters sider, jeg har i hvert fald set udvalget før. Så hvordan er du bedre end dem? Hvorfor skal kunderne købe hos dig, frem for de etablerede webshops, som de kender i forvejen? Er du billigere, eller bedre?
  • "Nyhed" og "Spar xx %" - Nærmest alle ure på forsiden er på tilbud eller nyheder, ganske fint. Men, baggrundsfarven på "slippen" med teksten, er jo ens, hvilket får det til at se ud som om alle dine ure er på tilbud. Jeg har tjekket og ved godt at alle dine ure ikke er på tilbud, men qua forsiden, får man bare det indtryk og hvis alle urene var på tilbud, så virker det en smule useriøst.
  • En mere alvorlig ting, set med mine øjne, er at på produktsiderne gør du voldsom reklame for Viabill. Umiddelbart virker det som om man kun kan betale med Viabill pga det. Og hvis du tjekker Viabill på trustpilot, så er handlen absolut død her, fra min side af. Når jeg bruger tiden på at finde ud af hvad jeg kan betale med, så finder jeg ud af at jeg godt kan bruge mit Visa, fint nok, men dine brugere har ikke den samme tålmodighed som mig.
Check out får en del helt for sig selv:
  • Check out - Puha for en smøre. Jeg står helt af. For mig, så bør den del hvor jeg skal indtaste mine oplysninger være punkt 1, ikke punkt 4. 
  • Hvis du spørger mig om mit telefonnummer, og det endda er et krav for at jeg handler med dig, så fortæl mig i det mindste hvad du skal bruge det til. Ellers får du det ikke.
  • Hvorfor tilbyde flere leverings metoder? Alt splittesting viser at jo færre ting en kunde skal tage stilling til, jo højere konverterer du.
  • Har du nogen som vælger bank overførsel? Hvis ikke, så drop helt den mulighed, igen, jo flere ting man skal tage stilling til, jo mindre chance for konvertering.
  • Feltet "Rabat" - Når du har det felt med som mulighed, fortæller det mig at nogen åbenbart får rabat, men jeg kan ikke få det. Det forhøjer ikke din chance for en konvertering.
Håber du tager mine punkter til dig på en konstruktiv måde og at du kan bruge det til noget, om ikke andet, så som inspiration Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for en detaljeret gennemgang, jeg tager det hele til mig og gennemgår punkterne med min udvikler, for Jeg ser rigtig meget logik i alle punkterne.

Det er meget værdsat kan du tro. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)