Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt det arbejde, til ingen nytte? Watchfelt.dk mangler konverteringer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Man ser sig hurtig selv blind på sit projekt, jeg syntes jo alt virker perfekt og som det skal, men den konvertere slet ikke ligeså godt som jeg kunne ønske mig.

Webshoppen Watchfelt.dk sælger moderne ure i prisen 399,- til 1495,-

Jeg håber du vil tage dine kritiske briller på, så shoppen kan blive optimeret, brugervenlig, nem og til at forstå hvad vores budskab er.

- ViaBill, køb fra et ur fra 29 kr. i md.

- Gratis fragt.

- Nem og hurtigt at handle hos os. 

Vi får mest trafik lige nu fra FB, amatørblogs og organisk.

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange besøger shoppen og hvem er de?Hvor markedsfører i jer henne?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal se lidt på sortiment - som er i nogle ure der er masser af og som minder om den man kan få i montren i hos kiosken i Coop for stor del. Alt for meget konkurrence og alt for let at finde andre steder

Du har en G-schock som vil ikke lige står sådanne steder, men din øvrige Casio er jo ren 70 er nostalgi, som ikke rammer ret mange "ur-mennesker" og Eyki og Daniel W - er altså ikke top sælgere og er solgt på så mange sites, at jeg tror det er op ad bakke. Det er ikke som sådan din hjemmeside der er skidt, jeg tror det er dit sortiment der rammer lige ned der hvor det er svært

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ca. 50-100 om dagen, Facebook ads, fra kvinde blogs, mest yngre mennesker. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også igang med at udvide vores sortiment til nye og ukendte designere, med nogle super fede ure som er meget populære i det land de stammer fra.

Vi sælger rigtig godt af Daniel Wellington, men vil også helst henvende os til det yngre segment 18 - 30 årige. 

Casio er nu meget hot lige pt. :) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med John. Din shop synes jeg er fin og stilren, men urene siger mig ikke rigtig noget. Har set de mærker rigtig mange steder, så hvis jeg skulle overbevises om at købe et sådant ur hos dig og ikke en af de mange andre, så må du fremhæve med meget store bogstaver hvorfor jeg skal vælge et sådant ur.

Er du billigst?

Har du særlig viden om hvilket ur der er bedst?

Hvem er dine brands og hvorfor skal jeg købe dem? Er de noget særligt eller bare et knock off? Hvem passer uret til?

Der mangler klar call to action og info tekst over hele siden. Siden er for konservativ. Du sælger ikke dyre ure der sælger sig selv, så du må gå mere aggressivt til værks med at fange opmærksomheden og lede mig til et køb. Måske er et Eyki ur det klart bedste til prisen? Hvorfor står det så ingen steder? Måske er det meget stilfuldt af billige ure? Hvor står det? Med stort? Produktbeskrivelser virker kliniske. Et ur er også et stilkøb og identitetskøb.

Jeg tror du skal tænke mere over hvorfor folk skal købe de ure og så smid tekst op i toppen med store bogstaver.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

synes det er et problem at du siger dine besøgende er primært yngre mennesker, for Casio urene ligner noget der er til børn og fra et helt forkert årti for længe siden - de ure du har flest af er Daniel Wellington som udgør tæt på 50% af dine ure til mænd - synes ur stilen er for konservativ og passer bedre til en ældre målgruppe og ikke dine yngre besøgende der leder efter noget trendy og hipt måske - tror at hvis du kunne finde noget der rammer din målgruppe bedre ville du konvertere helt anderledes - kunne være smart at lave en undersøgelse hvor du finder ud af hvad behovet er hos de yngre for tiden :)

ps dine ads blokke nederst på forsiden er ikke klikbare selv om der står læs mere her!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

må jeg så lige tilføje at når jeg trykker på det smarte trendy ur i højre side hvor der står se vores mest populære ur, så er det smarte ur ikke engang repræsenteret i dit udvalg! det var ellers det mest spændende ur.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er blevet skrevet tidligere, så er udvalget måske ikke det mest spændende. Jeg fandt dog alligevel mange af de første ure, under "Mænd" utroligt interessante og jeg er helt vild med designet på webshoppen. Det kunne sagtens tænkes at jeg engang bestiller et ur fra siden :-)

En lille ting jeg lagde mærke til, var produkttitlerne under "Mænd".

Stod det til mig skulle produkttitlerne udelukkende være produktnavnet og jeg ville undlade at pynte dem med ord som "fedt" osv.

Mvh.

Lasse R. Ravn

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon med alt det feedback, der er bestemt noget at tage fat i, godt med nogle andre øjne på det hele. 

Sortimentet arbejder jeg på at udvide med nye brands så jeg kan differencer mig fra de andre. Kom gerne med flere input. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)