Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En samlet markedsplads for varepartier og produkter

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Nu er vi klar, men en samlet markedsplads med varepartier og produkter. Vi så for nogle uger siden et oplæg om hvorfor der ikke var et lign. site som Alibaba i Danmark, og vi underede os ligeså meget som trådstarter gjorde. Derfor valgte vi at give det et forsøg.

Vi kalder det TradeHero. TradeHero er simpelt en markedsplads for køb og salg af varepartier i Danmark. Vi har prøvet at gøre det nemt og overskueligt at finde og sælge varepartier hos os. Hvorfor dette indlæg? Jo - fordi vi godt kunne bruge jeres hjælp:

- Hvad synes i om konceptet?
- Hvad synes i om hjemmesiden?
- Er det noget i vil bruge?

Hvis I vil prøve at oprette en annonce, så kald den gerne "test" eller "prøve" i overskriften. Så slettet jeg den imorgen :)

Håber i kan give os en hånd på vejen, med jeres hjælp :) Iværksætte til iværksætte.

Venlig hilsen,

Mathias
TradeHero 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxis kan du nu på 5 minutter oprette en salgsannonce, med salg af restlager, varepartier eller inventar. Du vil blive kontaktet af vores købere helt automatisk. 
Opret en salgsannonce her og find købere til dine aktiver for kun 99 kr. pr. måned (tilbuddet gælder i en begrænset periode.)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot og overskuelig hjemmeside - i mine øjne skal i bare have fyldt den op med en masse leverandører. Det eneste jeg måske tænker er, kan vi i Danmark slå Kina på priser? Jeg mener, hvorfor vælge jeres side frem for Kina?

Alt det bedste

Magnus 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd er, at du opretter en annonce eller to, så folk kan se, hvordan det ser ud...

Lige nu er siden tom og blank, og det giver ik ligefrem en lyst til at oprette noget derinde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg gøre med det samme :) Jeg har også prøvet at kontakte nogen med varepartier til salg :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

idéen er sjov nok - tror bare at DK er for lille til "varepartier" måske I skulle gøre det på europæisk plan, selvom det selvfølgelig er meget sværere.

Hvis I vil slå jer op på varepartier, så forstår jeg ikke I f.eks. har kategori "camping" eller "dyr" - det har jo slet ikke noget med varepartier at gøre.

Men rent grafisk synes jeg det er rigtig flot og overskueligt - om det bliver en succes, det kan kun fremtiden vise :-)

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine fine ord!

Jeg tænkte det samme i starten, men efter lidt at have tænkt lidt over det synes jeg det gav mening at købe varepartier direkte fra andre danske indkøbere, både fordi du kan få en hurtigere levering, men også fordi mange ikke har styr på import regler og told.

Samtidigt, så tror jeg også at der er mange der lægger inde med produkter som de bare gerne vil af med hurtigt, det gjorde jeg selv, og vidste ikke hvor jeg skulle gå hen. Hvis jeg ville sælge enkeltvist, ville jeg gå til DBA, og prøver nu at skabe en destination for varepartier, ligesom DBA har gjort for brugte produkter. 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback!

I forhold til dyr og camping, sigter vi mere efter grej og legetøj i disse kategorier. Men det vil jeg gerne rette til, så det er lettere at få til at give mening :)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har et vareparti til salg, som I har lyst til at oprette på TradeHero? Det kunne være fedt med et testprodukt :)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)