Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af megacomputer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er en dreng på 17 år der altid har interesseret sig for computere. Jeg har bygget computere siden jeg var 8 år gammel.

Jeg fik tanken for nogen uger siden om at starte en online forretning med salg af både computer dele og færdig samlede computere.som Du kan se jeg har fundet navnet som nok højstdansynligt vil blive hjemme sidens navn "megacomputer.dk". Jeg har også tænkt mig at siden skal være målrettet til "gamere" aldersgruppen (14-24) Da jeg har besluttet mig at gøre dette til en realitet, vil jeg gerne have alt den hjælp jeg kan få ude fra da jeg ikke har forstand på hvordan man løber en forretning med fortjeneste i. Jeg kan jo ikke bare købe dele på andre sider og sælge dem da jeg jo skal betale moms på de sider. 

Jeg søger en partner der kan hjælpe med opstilling af hjemmeside samt. promovere siden og forhåbentlig skabe interesse ved forskellige investorer.

kontakt mig på email: alexanderfrau@outlook.com

mobil: 28259129

er det muligt når man er 17 år at starte en lille online virksomhed,(uden ansatte)?

  • ja (75%)
  • nej (25%)
  • Totalt antal stemmer: 12
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander rigtigt fedt at du føler for at blive iværksætter.

Men sorry, du må altså lige sætte realismen i højsæde, hardware branchen har en utrolig lille profit margin, og den kræver at du har et ret bredt sortiment og varelager, med mindre du altså satser på dropshipping, som nok er din eneste mulighed. Da jeg ikke formoder du sidder med en større kapital til at smide ind i virksomheden.

Du søger partner til at lave hjemmeside, promovere siden og skaffe investorer ? undskyld men hvad er det så lige du selv skal bidrage med ?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du skal være opmærksom på at det er en meget hård branche, hvor du får meget svært ved at købe varer ind til en pris, hvor du kan konkurrere med andre webshops, da disse køber stort ind og sælger med meget lav avance.

2. Du skal stifte virksomhed med relevant branchekode før du kan blive oprettet som forhandler hos distributørerne.

3. Du skal også betale moms, når du køber dine varer hos distributører. Ligegyldig hvor du køber dine varer, kan du trække momsen fra. se: http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html , hvor du kan læse om moms m.m.

3. Det bliver ekstremt svært (umuligt) at finde investorer til denne branche.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

til dit spørgsmål muligt at starte virksomhed kan siges at ja det er vel muligt men ikke lovligt da du jo ikke kan indgå i en eneste forpligtelse eller må kunne påtage dig risiko der kan føre til nogen form for gæld. Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html 

Der er en del som har søgt dispensation - og fået det og så er det lovligt - men det er en lidt længere proces http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)