Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laves hjemmeside med booking-kalender og betalingsmodul?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Fra  www Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Jeg er RET grøn! Men..overvejer at oprette en hjemmeside, hvor man kan læse om mig og hvad jeg kan tilbyde - booke en tid ved mig i en online kalender, hvor jeg selv plotter de tider ind der er til rådighed. Der udover skal der være et betalingsmodul, da jeg muligvis kommer til at skulle gøre brug af sådan et til betaling af depositum, bøger og lignende. Hvilke hjemmesider kan anbefales? Skal man have det lavet ved en proff - eller er der en service som byder på det jeg har brug for, hvor jeg selv kan stå for at lave det meste? 

Mvh Jane 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig google søgning på bookingdelen giver dig minimum 6 brugbare løsninger på side 1.

https://www.google.dk/webhp?#safe=on&q=calendar+booking+system

Betalingsmoduler findes der et hav af, og alt efter din ambition så kan det enten være enkelt og relativt billigt set i lyset af ambitionen, såsom blot at benytte dig af PayPal, eller du kan benytte dig af en decideret indløsningsaftale og betalingsmodul såsom Paymill. Indløsningsaftaler og Paymill er der skrevet utroligt meget om rundt omkring på Amino, så foretag en søgning så skal du nok finde dit svar.

Vh.

Steefan

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Fra  www Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! :D 

Vil gå i krig med at se nærmere på det! :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)