Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny webshop med fokus på designertøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har længe siddet med tanken om at starte en webshop op med fokus på salg af designertøj. Jeg har 50.000 kr. i startkapital og her kommer min tvivl. Jeg har set mange useriøse indlæg herinde med folk, der gerne vil starte en dropshopping webshop op for at lave nogle hurtige nemme penge men inderst inde ikke rigtig interesserer sig for at drive forretning. Så jeg begyndte at undersøge hvad det her dropshopping var for noget, og min konklusion er at det for nogen kan betale sig, men at hvis man tror at det hele bare kommer til en fordi man ikke selv har et lager og sender pakkerne ud er man på afveje. Jeg interesserer mig selv meget for iværksætteri og innovation og er også igang med en uddannelse inden for dette. Jeg er klar til at lægge de kræfter og den arbejdstid i som det kræver.

Mit spørgsmål er om det ville være smartest for mig, at bygge virksomheden op omkring dropshopping eller om lager ville være det bedste? 

Håber i vil svare :)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at skrive at jeg allerede har lavet en nogenlunde forretningsplan med udgangspunkt i dropshopping og det ser fornuftigt ud

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det er nok sværere at opbygge en proff virksomhed op omkring dropshipping, selvom det er lykkedes for en del. ex. (billigvvs.dk)

Din fortjeneste vil oftest være lavere end hvis du selv havde varerne på lager. 

Du vil opleve at nogle kunder vil blive sure over at man ikke får pakken dagen efter. Da dropshipping firmaer ofte tager omkring en uge før varen er fremme. 

Men der er også plads og økonomiske fordele ved ikke at skal købe et kæmpe lager hjem.

mvh

 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar!

Lige det med leveringstiden har jeg flere steder læst kan være problematisk men har også læst at nogen dropshippere fra Tyskland eller England kan levere på 2-3 dage ved ordreafsendelse inden kl 15. Og hvis ikke 3-5 dage, kan det passe? Andre steder har jeg læst at det kan tage op til 1-2 uger men det er vel bare om man finder den rette leverandør/dropshipper?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)