Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal mit website se ud?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Vare-taxa.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu har jeg prøvet at få mit website til at fungere og efter min mening ok, men mangler der ikke noget jeg har ikke rigtigt formået at få mit budskab ud.

Derfor vil jeg spørge jer om hvad siden mangler, måske har jeg rodet for meget med det og derved blevet forblindet.

siden er:  www.fcbudservice.dk

Håber på nogle svar jeg kan bruge

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Måske skulle du få en tekstforfatter til at skrive teksterne.

Gode tekster vækker tillid og seriøsit.

Men ellers synes jeg din hjemmeside ser meget fornuftig ud.
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vimmer,

Jeg sidder på en mobil og ser din side. Umiddelbart fungerer den fint på mobil. I bunden er der dog 2 logoer. Et animeret et alm. Derudover ser jeg en pære , sådan en idé pære... Hvad er den til for? Måske mangler der noget tilhørende tekst til den pære på mobil?

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Ribe
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Vare-taxa.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret det er helt korrekt, det er snart slettet

hamsterhaderen 

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

Tag det som konstruktiv kritik.

Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke din hjemmeside ser proff ud. Det hele er meget kludret og dårligt design. Det skaber ikke så meget troværdighed.

MEnuen sidder underligt i forhold til de fleste hjemmesider. og der er rigtig mange ting som ikke spiller.

Trykker man videre på en af siderne kommer der meget store mellemrum og det gør det svært egentlig og finde ud af hvilken ydelse det er du sælger.

Og som du selv er inde på så vil jeg bestemt heller ikke mene at du får dit budskab ud via denne hjemmeside, desværre.

Mvh

mikkel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vimmer

Som andre allerede har påpeget mangler din hjemmeside en smule for at få et “proff look“ - Hvis du ikke ønsker at betale dig fra at få en lækker moderne hjemmeside lavet, så vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med en simpel WordPress installation. Hertil kan du købe et lækker theme på themeforrest, og dermed give en hjemmesiden en gevaldigt løft. 

Jeg tvivler desværre på den nuværende hjemmeside kommer til at retfærdiggøre din services visuelt. Såfremt du ønsker at prøve at udbedrer nogle rettelser ville jeg arbejde ud fra et ord - overskuelighed. Det roder simpelthen for meget rundt mellem de forskellige opsætninger og elementer. 

Held og lykke med det hele :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Well noget mangler der, som de 2 over mig allerede har nævnt så mangler den lige det professionelle look.

Når jeg går ind har jeg egentlig bare lyst til at forlade siden, da menuen ser meget mærklig ud på min 13" computer. 

Det ser også ud til at alle siderne ikke følger et bestemt skelet, altså design i footer og header, (Bund & top) skal gerne se ens ud på alle siderne. 

Der er desuden noget galt med allignsne, altså placeringerne den vandrette vej. Sørget for alt at velplaceret, og måske eventuelt put en lille baggrund på? 

Der er massere at vælge imellem på denne side: http://subtlepatterns.com

Som du selv nævner, kommer budskabet ikke helt ud desværre. men det skal nok komme med noget arbejde på den :)

Helt og lykke med det hele :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Ribe
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Vare-taxa.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jo jeg kan godt se det ikke ser ud som det burde men jeg må jo holde budgettet og man kan jo nok ikke få meget hjælp for 1500 kr + moms., men måske jeg skal finde et sted hvor der er bedre skabeloner

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor du får dine skabeloner eller hvor du har lavet den, Men man kan lave ganske pæne og professionelle sider med fx. wordpress ganske gratis. 

Jeg kan anbefale at du kigger lidt på det :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Ribe
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Vare-taxa.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dem fra  one.com

der er også wordpress men kan bare ikke finde ud af det. Men jeg bruger deres egen  Web-editor

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)