Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med at logge på m.amino.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før haft problemer med at logge på min profil på m.amino.dk og selvom om jeg taster navn og kode rigtigt, så bliver jeg ikke logget på, men smidt tilbage på login-billedet. Jeg kan huske der var nogle som på et tidspunkt nævnte et tip til hvad man kunne gøre, men kan ikke finde den tråd igen. Er der nogle som har et tip til hvordan man logger på ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeg har ikke haft problemer, hivlken telefon og browser anvender du?

I øvrigt er det en god ide at slå PB (personlige beskeder) til på din profil. Derudover bør du lave dit link i din signatur om til et trykbart link.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligheden for at sende privatbeskeder er slået til. Sådan står det i min profil. 

Det med linket vil jeg rette.

jeg har en Samsung s5 og bruger chrome. Jeg kan bare huske der var mange andre med samme problem tidligere, men at der var et tip der virkede. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, jeg kan blot ikke finde knappen, hvor man skriver PB på din profil. :-)

Jeg bruger også chrome, men det er på en skrammel iphone 4.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da mærkeligt med de beskeder. Den står til "alle amino'er". Nu har jeg slået den fra og til igen, måske hjalp det. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den plejer at være inde på personprofilen, men jeg kan se, at den er væk på mange andre profiler. Det kan være, at det er en generel fejl, eller at jeg kigger et forkert sted.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:

Den plejer at være inde på personprofilen, men jeg kan se, at den er væk på mange andre profiler. Det kan være, at det er en generel fejl, eller at jeg kigger et forkert sted.

VH. GrN.dk

Hvis du kører med AdBlock kan du ikke sende PB til nogen.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl! Tak for tippet!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)