Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel problem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er løbet ind i et lille problem med Excel.

Jeg har et regneark, forreste ark er mit samle ark, derudover har jeg alle månederne for 1 år, alle sammen med data, diagrammer, tal og formler for hele året, alt fungerer som det skal.

Problemet er nu at jeg gerne vil have et nyt Excel ark for 2015, helt som det andet, jeg vil bare gerne have nulstillet alle tallene, men IKKE diagrammer, formler etc.

How to do that ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at sende det til mig på simon@clicktimize.dk - så tager jeg et kig på det

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det går ikke at sende dem, da det er fortrolige data :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg vil gerne hjælpe dig, men det bliver meget generelt hjælp, når man ikke kender opsætningen af arket. 

Har du prøvet, at benytte Data -> Refresh All

Du må også gerne sende det i min retning - omskift evt. alle værdier til 1,2 og 3-taller. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Nogle gange er Google min ven, det var den i dette tilfælde, da jeg fandt løsningen, som jeg naturligvis gerne deler med jer der andre.

Jeg fandt denne Makro, som klarede problemet for mig:

Sub ClearAllButFormulas() Dim wks As Worksheet For Each wks In Worksheets 'ignore errors in case there is only formulas On Error Resume Next wks.Cells.SpecialCells _ (xlCellTypeConstants, 21).ClearContents On Error GoTo 0 Next Set wks = Nothing End Sub

Tak for jeres hjælp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Højreklik på fanens navn. Vælg "Move or Copy". Markér "Make a copy" nederst i pop-up vinduet og voilá du har et nyt ark præcis som det gamle.

Har du en dansk Excel så hedder det nok noget a la "Flyt eller kopier" og "Lav en kopi"...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)